مشروح اخبار


» حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین



قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در استان بهره مند هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در استان بهره مند هستند.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان،ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رویکرد کمیته امداد، مشارکت و حضور مردم در بحث احسان و نیکوکاری با اجرای برنامه های مختلف است.
وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.
ساجدیان اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین طرح ها و برنامه های کمیته امداد طرح اکرام ایتام است که در این طرح حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و نیکوکاران واگذار می شود.
ساجدیان تصریح کرد: هم اکنون در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ هزار حامی ثبت نام شده داریم که ۱۳ هزار مورد فعال هستند و ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند.
وی عنوان کرد: حامیان ایتام در سال جاری ۴۲میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود کمک نموده اند.
ساجدیان به میزان پایین سرانه ایتام و محسنین در استان اشاره و بیان کرد: هدف ما این است که با افزایش تعداد حامیان ایتام، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین افزایش یابد.
وی با اشاره به راههای مشارکت خیران نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد گفت: نیکوکاران می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴، مراجعه به سایت ekram.ir و همچنین مراجعه مستقیم به کمیته امداد نسبت به قبول سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اقدام و ماهیانه مبلغی به حساب آنان واریز نمایند.
ساجدیان از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اطعام نیازمندان عنوان و بیان کرد: خیران نیکوکار می توانند در خصوص تهیه بسته های معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا پرداخت کمک های نقدی از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ و شماره گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* در این ماه مبارک یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن نیکوکاری در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: هر ساله همزمان با ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار می گیرد.
ساجدیان ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن ماه آغاز و تا پایان سال برای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو ادامه دارد.
وی در پایان از همه خیران و نیکوکاران به خاطر حمایت از ایتام و مشارکت در دیگر برنامه های کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: خواهان همکاری و همراهی بیشتر خیران و نیکوکاران در زمینه حمایت از نیازمندان و بخصوص ایتام و فرزندان محسنین استان هستیم.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1402, 18:34



» اخبار مرتبط:

  • حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 10535 یتیم و فرزند محسنین
  • برپایی پایگاههای جذب حامی در شبهای قدر کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت ۶۹۶۸ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد
  • در 10 ماهه سال جاری محقق شد؛ تحقق 116 درصدی تعهدات حوزه اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک ۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟