مشروح اخبار


» تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در اولین ساعات کاری مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد



مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در اولین ساعات کاری خود در آموزش و پرورش استان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در اولین ساعات کاری خود در آموزش و پرورش استان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی آرند بامداد روز پنجشنبه بیست چهارم اسفندماه در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهدا، با آرمانهای مقدس شهدا تجدید میثاق کرد.
 جمالی آرند ، درحاشیه این برنامه که معاونین و جمعی از همکاران ستادی اداره کل آموزش وپرورش استان نیزحضور داشتند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در اولین ساعات کاری در گلزار شهدای گمنام حاضر شدیم تا ماموریت کاری خود را با آرمان‌های شهدا پیوند دهیم و در مسیر گهربار این عزیزان گام برداریم.
وی، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: وظیفه و رسالت ما این است که درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.
جمالی آرند تصریح کرد: اگر امروز توفیق خدمت گذاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنهاست.
وی با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر عزت، صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید، گفت: امیداواریم در حوزه مسئولیتی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.



تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402, 09:09



» اخبار مرتبط:

  • تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
  • غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولین و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
  • به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه: موسم دلدادگی ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در اولین روز کاری خود با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کرد.
  • مهمانی ازجنس اخلاص وایثار/تشییع باشکوه شهید گمنام در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/ شهدا معلمین عملی جامعه هستند/تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟