مشروح اخبار


» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه: موسم دلدادگی ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.



با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آخرین روز از هفته ی دفاع مقدس ویژه برنامه موسم دلدادگی برگزار شد


به گزارش راک نیوز؛در آخرین روز از هفته ی دفاع مقدس در عصر 6مهرماه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ویژه برنامه موسم دلدادگی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار ،امام جمعه،شهردار،جانشین ناحیه مقاومت بسیج،رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،محیط زیست،کارتعاون ورفاه اجتماعی،رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس،سبزپوشان سپاه پاسداران،کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران واقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.

 

مردم شهرستان کهگیلویه که در دوران دفاع مقدس بیش از 400 نفر از بهترین جوانان خود را در راه اعتلای این نظام الهی فدا کردند و باحضور در گلزار شهدابار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آمده بودند که بگویند حاضرند همچنان در راه این نظام الهی جانفشانی کنند و عزیز ترین فرزندان خود را تقدیم کنند.

 

دراین مراسم سید کمال الدین دولت‌خواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،سردار رهبری از فرماندهان دوران دفاع مقدس وحاج هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد مقام معظم شهید و شهادت به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

مسولان و شرکت کنندگان با غبار روبی و عطر افشانی آرامگاه پاک شهیدان و قرائت فاتحه ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی،با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

 

 

 



تاریخ انتشار : 7 مهر 1396, 10:48



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه موسم دلدادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهدشت برگزار می شود/زمان و مکان
  • یادواره 65کبوتر خونین بال بخش چاروسا برگزار می شود/زمان و مکان
  • غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولین و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • 30 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه اجرا می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟