مشروح اخبار


» ویژه برنامه موسم دلدادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهدشت برگزار می شود/زمان و مکان



به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان کهگیلویه برگزار می گردد


به گزارش راک نیوز؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه روز چهارشنبه پنجم مهر ماه طی گفتگویی از برگزاری مراسم عطر افشانی،غبارروربی و گلباران مزار شهدای شهرستان کهگیلویه در هفته ی دفاع مقدس تحت عنوان ویژه برنامه(( موسم دلدادگی)) خبر داد.

 

دولت خواه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه گفت؛شهدا با ایثارگری و نثار خون خود،درس عزت و آزادگی،مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند وزنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا،استمرار راه آنان است.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته ی دفاع مقدس مزار مطهر شهدای شهر دهدشت عطر افشانی می شوند عنوان کرد؛به منظور تجدید میثاق با شهیدان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری و جانفشانی این عزیزان،مزار منور شهدا پنجشنبه عصر ساعت 4/5عصر همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار می گردد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه از همه ی آحاد جامعه،مدیران،کارکنان دستگاه های اجرایی بویژه خانواده های معظم شهدا،فرهنگیان،جانبازان و آزادگان خواست تا در مراسم غبارروبی،عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهرستان حضور پررنگی داشته باشند.

 

وی غبارروبی،عطرافشانی ،مداحی نوحه سرایی و سخنرانی جناب آقای هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه های مراسم مهمانی لاله ها عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 5 مهر 1396, 10:58



» اخبار مرتبط:

  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران:50برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می شود
  • آغاز مراسم هفته دولت با گلباران و غبار روبی مزار شهدای گچساران+تصاویر
  • یادواره 61کبوتر خونین بال بخش چاروسا با حضور مهمان کشوری برگزار می شود+زمان و مکان
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟