مشروح اخبار


» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: نام نویسی بیش از ۸ هزار دانش آموز استان در طرح ملی قرآنی مسطورا



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۸ هزار دانش آموز استان به منظور شرکت در طرح ملی قرآنی مسطورا نام نویسی کردند. 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۸ هزار دانش آموز استان به منظور شرکت در طرح ملی قرآنی مسطورا نام نویسی کردند. 

 به گزارش راک نیوز؛ محمد جمالی ،افزود:طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
وی با بیان اينکه این طرح در راستای اجرای حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می‌شود گفت: حفظ موضوعی قران کریم را به عنوان یکی از شیوه های مهم در ترویج حفظ قرآن در بین جامعه هدف و دانش آموزانی که توانایی حفظ ترتیبی قرآن را ندارند است.
محمد جمالی ،با اشاره به اینکه سامانه نورینو جهت ثبت نام دانش آموزان در این طرح ملی در نظر گرفته شده است ،افزود:امسال این طرح با مشارکت و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی دارالقران کریم استان اجرا شده است.
وی،با اشاره به اینکه ۶ آزمون فرایندی برای ۵ محتوا در نظر گرفته شده است گفت:در طرح مسطورا ۱۵۰ آیه نورانی کاربردی قرآن کریم به مدت ۳ سال انتخاب شده است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اينکه برای امسال و ماه مبارک رمضان جهت شرکت در آزمون این طرح ۳۰ آیه از سی جزء قرآن کریم تعیین شده است افزود: آشتی با قران ،ترویج و گفتمان سازی معارف قرآن کریم در بین داشن آموزان و فرهنگیان از عمده اهداف اجرای این طرح است.
وی ،با بیان اینکه علاوه بر دانش آموزان، فرهنگیان هم می توانند در این طرح ملی شرکت کنند ،گفت: فرهنگیان از ۱۸ لغایت ۲۵ فروردین ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه ltms مراجعه و نام نویسی کنند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود:آزمون این طرح چهارم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1403, 16:29



» اخبار مرتبط:

  • مرحله دوم مسابقات قرآن دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد دردهدشت آغازشد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی قرآن کریم با حضور اساتید برجسته در یاسوج
  • دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمدی و کسب شش رتبه برترکشور
  • برگزاری محفل انس با قرآن توسط آموزش و پرورش گچساران+عکس
  • برگزاری جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم در مدارس گچساران+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟