مشروح اخبار


» سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری در مدارس غیردولتی و هیات امنایی کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود



سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی همزمان در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی همزمان در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی گفت: به منظور شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش آموزان و فرهنگیان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بزرگترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان را در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی سراسر کشور تحت عنوان طرح مسطورا ((زندگی با آیه‌ها )) برگزار می‌نماید.
وی ، هدف از برگزاری این طرح را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس ، ارتقا دانش قرآنی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان به قرآن و ایجاد فضای قرآنی در سطح این مدارس عنوان کرد.
جمالی با بیان اینکه این رویداد مهم در روز نوزدهم فروردین همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس غیردولتی و هیات امنایی استان یک ساعت و نیم قبل از افطار در نمازخانه‌های مدارس، مساجد و حسینیه‌های نزدیک به مدارس برگزار می‌شود بیان کرد: کلیه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کهگیلویه وبویراحمد این رویداد بزرگ قرآنی را با دعوت از قاریان و حافظان قرآن و افطاری همزمان را با مشارکت موسسین، اولیا و خیرین انجام خواهند داد.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403, 18:45



» اخبار مرتبط:

  • 3 خبر جدید از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:اجرای برنامه های متنوع قرآنی در مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی با مشارکت موسسات قرآنی
  • شهریه مدارس هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد حدود 33درصد کاهش یافت
  • دریافت هر گونه وجهی، هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است
  • افزایش شهریه مدارس هیئت امنایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟