مشروح اخبار


» حضور پررنگ مردم شیراز در 22 بهمن؛ همه آمدند



در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایت‌مدار شیراز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود به نظام، آرمان‌های انقلاب و رهبری را عملاً نشان دادند.

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایت‌مدار شیراز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود به نظام، آرمان‌های انقلاب و رهبری را عملاً نشان دادند.

 

به گزارش راک نیوز ؛از ساعت‌های اولیه صبح مردم در شیراز با شور و شعفی وصف‌ناپذیر از نقاط مختلف شهر خود را به محل تجمع در میدان امام حسین‌(ع) رسانده و راس ساعت 9 و 30 دقیقه همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی را در مسیرهای تعیین شده آغاز کردند.

 

مردم شیراز در حالیکه روحانیت، مسئولان کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان نهادها و ارگان‌ها را پیش روی خود داشتند، مسیر راهپیمایی را تا میدان شهدا طی کرده و با سردادن شعارهایی، ضمن بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت، پایداری و استواری خود را بر سر مواضع انقلاب، اعلام کردند.

 

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی‌ که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... سردادن الله اکبر، یاد و خاطره ایام انقلاب را تداعی کردند.


alt

 

صفوف به‌هم پیوسته راهپیمایان در شیراز تمام مسیر راهپیمایی از چهارراه پانزده خرداد تا میدان شهدا را پوشانده بود و همه آمده بودند، مرد، زن، دختر، پسر، کودک، نوجوان، پیر و جوان در کنار یکدیگر نشان دادند که تحریم‌ها و تهدیدها هم نمی‌تواند آنان را از انقلاب و اسلام مایوس کرده و بین آنان با مسئولانشان، جدایی افکند.

 

 در تمام شهرها و روستاهای استان فارس نیز مردم به‌ شکل یک‌ پارچه و در صفوفی به هم پیوسته، راهپیمایی کردند.

 

در پایان راهپیمایی، مردم با تکبیرهای خود،‌ قطع‌نامه پایانی را تایید کردند.



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1391, 17:29



» اخبار مرتبط:

  • توزیع پوستر‌های "زنده باد بهار" در قم
  • حاشیه حضور هاشمی در راهپیمایی
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • راهپیمایی «بی‌اعتمادی به آمریکا
  • باز هم عشق حماسه آفرید/اختصاصی از فارس ،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟