مشروح اخبار


» پیام قدردانی ستاد انتخاباتی پزشکیان از مردم کهگیلویه و بویراحمد



ستاد بانوان پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی از مردم این استان بابت حضورشان پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.


متن کامل این پیام که در اختیار راک نیوز قرار گرفت به شرح ذیل است:
ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش
شعر و شعور  با اراده  و خواستن  برای تغییر و اصلاحی دیگر، در یک حضور  بزرگ با اندیشه‌ی توانستن و مردمانی با عزمی سترگ، درهم آمیخت و چراغ امید را فروزان‌تر نمود.
رود رونده‌ی این اراده‌ی مردمی، دریایی خروشان گشت و حماسه‌ای بزرگ در طول دو انتخابات سخت  اخیر را رقم زد و مردی بااخلاق و با صداقت توام با دانایی و شجاعت، او که خود را خاک پای مردم  ایران می‌دانست و برای رفع تبعیض و ایجاد عدالت و ارتباط با دنیا و رفع تحریم و بهبودی  اقتصاد و معیشت با بهره‌گیری از تخصص و مشورت در راه درست سیاست  گام برداشت و صادقانه و شجاعانه با مردم سخن گفت.
و مرد و زن، کوچک و بزرگ، جوان و نوجوان در این گذر با شور و حالی وصف‌ناپذیر این حماسه و این پیروزی را رقم زدند و جناب دکتر مسعود پزشکیان را بر مسند نهاد ریاست جمهوری قرار دادند.
ستاد بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد هم با تلاش شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی عالی و به کمک اعضای ستاد و دیگر بانوان، کنار سایر ستادها،  نقش خود را به خوبی ایفا نموده و این حماسه بزرگ را به وجود آوردند.
ستاد بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران از تک تک خواهران و بانوانی که در ستادهای شهرستان‌ها و در جای جای استان زحمت کشیدند و حتی در رقابتی نابرابر خون دل خوردند اما ایستادند و تشویق کردند و ترغیب نمودند به خصوص بزرگ شیر زنان و مادران و جوانانی که با حضورشان و دادن رای‌شان بویژه (رای اولی‌ها) این پیروزی را خلق نمودند، تشکر و قدردانی می‌نماید.
از آنان (بانوانی) که به هر دلیل رای ندادند یا در ستاد دگر رقبا فعالیت نمودند هم تشکر و زحماتشان را ارج می‌نهد.
و اکنون همین بانوان، قشر عظیم جامعه، آمادگی هرگونه همکاری را با ریاست محترم جمهور و دولت چهاردهم اعلام می‌نماید تا شعارها، اهداف و امیدها تحقق یابد.
انشاالله



تاریخ انتشار : 18 تیر 1403, 08:07



» اخبار مرتبط:

  • دعوت متفاوت ستاد پزشکیان در یاسوج از مردم جهت مشارکت در انتخابات
  • همه دعوتید به همایش بزرگ انتخاباتی بانوان، جوانان و دانشجویان حامی پزشکیان در یاسوج
  • رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • تاج‌گردون در حمایت از پزشکیان رسما وارد میدان شد؛ گردهمایی بزرگ حامیان دکتر پزشکیان در گچساران برگزار می‌شود+جزییات
  • امروز؛ ستاد مردمی امید پزشکیان در گچساران افتتاح می‌شود+زمان و مکان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟