مشروح اخبار


» در آیینی سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد



باحضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، رییس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد.


باحضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، رییس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد.

 به گزارش راک نیوز،در آیینی با حضور محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات حسین دولت دوست رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان تقدیر و شهربانو بختیاری به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک روز خبرنگار ، اهمیت و جایگاه آموزش وپرورش در جامعه را برشمرد وگفت: نگاه به آموزش وپرورش باید مبتنی بر آموزه های دینی باشد که اگر دنبال تغییر هستیم باید رفتارهایمان مطابق با ارزشهایمان باشد تا بتوانیم انسان تراز انقلاب اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین تربیت کنیم.

جمالی، از پیگیریها ی مجدانه و خدمات ارزشمند حسین دولت دوست در مدت تصدی خویش در آموزش و پرورش استثنایی استان تقدیر کرد وگفت: امید می رود که با استفاده از تجارب خوبی که سرکار خانم بختیاری دارند شاهد ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و توسعه زیرساختها در آموزش و پرورش استثنایی استان باشیم.

حسین دولت دوست رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی استان در این آیین نیز گفت: افتخار می کنم که بیش از دوسال سال خدمتگزار کودکان معصوم آموزش وپرورش استثنایی بودم و از همه ظرفیتها برای ارتقاء جایگاه آموزش وپرورش استثنایی در کشور تلاش کردم به طوری که در همه شاخص ها در کشور برتر بودیم.

دولت دوست ،توسعه فضاهای ورزشی و چمن مصنوعی در مدارس استثنایی را از دیگر اقدامات خویش در طرح شهید سلیمانی عنوان کرد که تحول بزرگی برای افزایش سرانه ورزشی بوجود آورد.

سرپرست جدید آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل آموزش وپرورش استان ، مجمع نمایندگان استان و محمد بهرامی نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون گفت: آموزش وپرورش جایگاهی متمایز و رسالت سنگینی در توسعه کشور دارد و مهمترین رکن آن معلم است که در تربیت نیروی انسانی نقش آفرینی می کند.

شهربانو بختیاری، رسیدن به کمالات انسانی در راستای توسعه همه جانبه را از اهداف آموزش وپرورش عنوان کرد وگفت: آموزش وپرورش استثنایی یک مجموعه تخصصی است که کار در این مجموعه نیازمند سعه صدر و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان و سایر دستگاهاست.

گفتنی است: حسین دولت دوست از سمت ریاست آموزش و پرورش استثنایی استان استعفا داده بود که با پذیرش استعفای ایشان موافقت شد.




تاریخ انتشار : دیروز, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • با حکم محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: رئیس آموزش و پرورش چاروسا تغییر کرد
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : روسای شهرستانهای مناطق بر اساس شاخص‌ها ارزیابی می شوند
  • 2 انتصاب جدید در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟