مشروح اخبار


» اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد



مرکز جامع خدمات سلامت شهید نادر یوسفی با حضور دکتر بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، دکتر جاودان سیرت رئیس و اعضای هیئت رئیسه  و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.


افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهید نادر یوسفی مهریان با حضور رئیس دانشگاه و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛مرکز جامع خدمات سلامت شهید نادر یوسفی با حضور دکتر بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، دکتر جاودان سیرت رئیس و اعضای هیئت رئیسه  و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.



 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه ی این افتتاح ضمن تبریک هفته دولت و سپاسگزاری از خدمات ارزشمند حوزه سلامت و یاد خاطره شهید نادر یوسفی گفت: مرکز جامع سلامت خدمات شهید نادر یوسفی جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که خدمات بهداشتی و درمانی را در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و مراقبت‌ها و بیماری‌ها و مسائلی که مربوط به جامعه ارائه می دهد.


 دکتر سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه این طرح با مساحت بالغ بر ۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل کردیم، افزود: این پروژه از سال ۹۲ شروع شد که تا ۱۴۰۱ متوقف شده بود که با پیگری های که انجام دادیم اعتباری مشخص کردیم  که خوشبختانه توانستیم در هفته دولت برای ارائه خدمات به مردم شریف، این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم. 

رئیس دانشگاه در رابطه با پروژه‌هایی که در سطح استان و در سطح ملی اعتباراتشون بوده اشاره کرد و گفت : در سال ۱۴۰۲ که بالغ بر ۴۰ پروژه ملی و استانی بود که با همت مسئولین حوزه‌های مختلف افتتاح و به بهره برداری رسید.

 وی با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت گفت: ۴ پروژه در شهرستان گچساران، کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع مرکز خدمات جامع سلامت است که به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی در پایان از همراهی  و حمایت مجمع نمایندگان از حوزه سلامت استان تقدیر کرد و افزود: افتتاح این پروژه‌ها در واقع افتتاح همه پروژه‌های سلامت هستند در سطح استان و با یاری خداوند در مجموعه علوم پزشکی با حضور مقتدر دکتر بهرامی، دکتر تاجگردون و حجت الاسلام والمسلمین موحد در کمیسیون‌های بسیار خوب مرتبط با مسائل مالی اعتبار خوبی بگیریم و یقین داریم با حضور این عزیزان در مجلس آینده خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی و سایر حوزه‌ها با دولت وفاق ملی دکتر پزشکیان رقم بزنیم.



نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این مرکز از تلاش هاش های دکتر جاودان سیرت و تیم مدیریتی وی تقدیر کرد و گفت:خدمات مجموعه علوم پزشکی جان خیلی از همنوعان را نجات داده و به نوع دوستی و مسئولیتی که عزیزان انجام می‌دهند واقف هستیم و ما می‌خواهیم که در کنار مجموعه علوم پزشکی مشکلاتی که دارد، باید به همدیگه کمک کنیم تا این مشکلات رفع و نیازها به حداقل برسد.

دکتر بهرامی تصریح کرد:در مجموعه سلامت و جامعه سلامت مسائل و مشکلات قابل پیش‌بینی نیستند و در مجموعه سلامت کشور مشکلات مالی که گریبانگیر کل مجموعه سلامت کشور است که در جلسه ای که با دکتر ظفرقندی وزیر محترم بهداشت در کمیسیون بودیم مطرح شد:بحث مالی مجموعه علوم پزشکی است که در سطح کشور است و ما به این واقف هستیم که حتی در برخی بیمارستان‌های ما در نیازهای اولیه مشکلات فراوانی دارند و  همه ما  در کنار هم  زندگی می‌کنیم و نسبت به هم نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود:ما تلاش خواهیم کرد تا در کنار رئیس دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم مشکلات حوزه سلامت استان را برطرف نمایم.


***************************

نشست بررسی مسائل و مشکلات پزشکان متخصص با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد


این نشست با حضور دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، دکتر شهامت معاون درمان، دکتر دهبانی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، پزشکان متخصص و برخی از مدیران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش راک نیوز؛ در این دیدار دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان و متخصصین بیمارستان ها در راستای خدمات دهی به مردم، در یک فضای صمیمی به بررسی مشکلات متخصصین پرداختند.

در پایان دکتر جاودان سیرت ضمن بررسی و ارائه راهکار  برای حل مشکلات، جهت  رفع چالشهای پیش رو قول مساعد داد. 


************************


تجهیز و افتتاح سامانه هوشمند مرکز آزمون دانشگاه


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛با حضور دکتر جاودان سیرت رئیس و دکتر قادری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مرکز آزمون دانشگاه با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال به تجهیزات کاملا بروز هوشمند مجهز گردید.


دکتر قادری معاون آموزشی دانشگاه گفت:با افتتاح و راه اندازی سامانه هوشمند دانشگاه برگزاری همه آزمون ها در این مرکز بدون حضور مراقب و به صورت الکترونیک و هوشمند برگزار می شود.


دکتر قادری افزود:در ضمن سایر سازمان ها و نهادهای استان جهت برگزاری آزمون های استاندارد خود می‌توانند از این سالن مجهز بهره ببرند که موجب درآمدزایی دانشگاه نیز خواهد شد.


******************************

برگزاری آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش کارورزی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


 به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛دکتر جاودان سیرت رئیس و دکتر قادری معاون آموزشي دانشگاه ازمحل آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی بازدید کردند.


گفته می شود این آزمون با شرکت ۱۸۷ داوطلب امروز پنج شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

*********************

دومین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


دومین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه با حضور دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، دکتر نظر؛ رئیس سازمان نظام پزشکی، دکتر لقمانی؛ مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان، دکتر  شهامت؛ معاون درمان دانشگاه و دکتر افشار معاون غذا و دارو برگزار شد.

دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، در این جلسه بر رعایت قانون، تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این کمیسیون، ۲۱ پرونده تخلفات مراکز و موسسات پزشکی و دندانپزشکی و داروخانه‌ها که مراحل کارشناسی و اداری آن توسط کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان و دارو این دانشگاه انجام شده بود، بررسی و پس از تصمیم‌گیری، ‌جهت صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

************************

هفدهمین جلسه کمیته فرعی رفع اختلاف دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهندس پورهاشمی؛ رئیس حوزه‌ ریاست دانشگاه و جمعی از اعضا برگزار شد



گفتنی است؛ بر اساس تبصره 4ماده 16، رسیدگی به شکایات اداری افراد ذینفع از دانشگاه علوم پزشکی باید در کمیته فرعی رفع اختلافات بررسی و ظرف مدت سه ماه به آنها پاسخ داده شود.




تاریخ انتشار : 8 شهریور 1403, 20:18



» اخبار مرتبط:

  • اقدام بی سابقه در دانشگاه علوم پزشکی استان؛ ورود ناوگان جدید به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان کهگیلویه/ورود بیش از 400 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی طی 3 سال اخیر به استان
  • رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد
  • انتصاب سرپرست معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟