مشروح اخبار


» مافیای آب چه از جان دنا می‌‌خواهد؟



دادستان سابق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت با رویه‌ای که مافیای آب در پیش گرفته در سال‌های آینده چیزی به نام دنا نخواهیم داشت.


به گزارش راک نیوز،سید علی ملک حسینی در مراسم تکریم خود از دادستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد به موضوع دنای شمالی و همچنین ساخت سد در کنار دنا اشاره کرد و گفت: امروز باید قصه پرغصه دنا از زبان محیطبان زخمی در بیمارستان شهر یاسوج گفته شود.

وی افزود: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی هیچ فعالیت اقتصادی و غیراقتصادی نباید بدون مجوز محیط زیستی باشد.

دادستان پیشین مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از اجحافی که به حق کهگیلویه و بویراحمد می‌شود گفت: آب‌های استان ما را می‌برند و حق ما را نمی‌دهند اشتهای سیری ناپذیری دارند.

 وی با بیان اینکه ما هیچ وقت به دنبال دریغ کردن آب از هم‌وطنان خودمان نیستیم گفت: اما تصمیم‌هایی در حیات خلوت‌ها گرفته می‌شود که بدون نظر کارشناسی است.

 وی با اشاره به ساختن سد در کنار دنا گفت: مگر می‌شود سه دیگ بخار کنار دنا روشن کرد آن وقت منتظر برف بمانیم.

 ملک‌حسینی خطاب به دادستان کل کشور با بیان اینکه رسیدگی به این موضوعات از دست شما برمی‌آید گفت: اگر نظر کارشناسان محیط زیست را بگیرید هیچ کدام تایید نمی‌کند با این رویه‌ای که مافیای آب در پیش گرفته‌اند در سال‌های آینده چیزی به نام دنا دیگر نخواهیم داشت.



تاریخ انتشار : امروز, 14:06



» اخبار مرتبط:

  • مطالبه‌گری یکپارچگی دنا نزد دادستان کل کشور
  • طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه: دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + عکس
  • آب شرب شهر یاسوج سالم است/ جلوگیری از صدور مجوز فعالیت در کنار رودخانه‌ها
  • دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: از وضعیت موجود انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کهگیلویه و بویراحمد راضی نیستیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟