مشروح اخبار


» رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد: طرح روابط‌عمومی مدرسه در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد در سال تحصیلی جدید راه‌اندازی می‌شود



رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد از راه‌اندازی طرح روابط‌عمومی مدرسه در سطح مدارس استان در سال تحصیلی جدید خبر داد که با راه‌اندازی این طرح همه دانش‌آموزان به کنشگرانی فعال در سطح مسائل مدرسه تبدیل می شوند.


رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد از راه‌اندازی طرح روابط‌عمومی مدرسه در سطح مدارس استان در سال تحصیلی جدید خبر داد که با راه‌اندازی این طرح همه دانش‌آموزان به کنشگرانی فعال در سطح مسائل مدرسه تبدیل می شوند.

 به گزارش راک نیوز ،سید ولی موسوی با تسلیت ایام ماه پایانی صفر و تبریک آغاز به کار دولت چهاردهم در جلسه روسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق 13 گانه استان گفت: امروز در حوزه روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان نیازمند نیروی کیفی و پای کار هستیم.

وی گفت: کارشناسان و مسئولان روابط‌عمومی با درایت خود می‌توانند با اطلاع رسانی هوشمندانه، به موقع و به هنگام از بسیاری ازچالش‌ها جلوگیری کنند.

موسوی با اشاره به نقش خطیر روابط‌‌عمومی بر فعال بودن روابط‌عمومی شهرستان‌ها و مناطق تاکید کرد و گفت: قدرت تجزیه و تحلیل، ارتباط مناسب با مدیران رسانه‌ها، قدرت تحلیل مسائل روز ، روحیه پژوهشگری و قدرت افکارسنجی را، از جمله خصوصیات یک روابط‌عمومی پویا است.

وی تاکید کرد: در بحث روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در آموزش وپرورش نیازمند همکاری رؤسای شهرستان‌ها و مناطق هستیم تا با حضور کارشناسان متخصص ،کیفی و پای کار رسالت خویش را به خوبی انجام دهیم.

موسوی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی را برای اولین بار در اداره کل آموزش و پرورش استان راه‌اندازی کرده‌ایم، که در برخی ادارات تشکیل نمی‌شود و در بعضی مناطق اصلا تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حداقل ماهی یک بار شورای اطلاع‌رسانی تشکیل جلسه دهد که شاهد انسجام‌بخشی در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان به راه‌اندازی طرح روابط‌عمومی در سطح مدرسه در سال تحصیلی آتی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این طرح انتظار می‌رود که همه دانش‌آموزان مدرسه با کمک خبرنگاران پانا به کنشگرانی فعال در مسائل مدرسه تبدیل شوند، که بتوانند رویدادهایی که در کف مدرسه اتفاق می‌افتد را روایت کنند.

وی بهترین ویژگی این طرح را مطالبه‌گری دانش‌آموز خبرنگار دانست که می‌تواند حق خود و دیگران را از جامعه بگیرد.

موسوی با بیان اینکه فصل جدیدی از ارتباط با رسانه‌ها را در دولت سیزدهم کلید زده‌ایم و در دولت چهاردهم نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که حمایت از رسانه‌ها به شکل ویژه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان گفت: اگر رسانه نباشد عملا هیچ رویدادی در هر سطحی هم باشد از محدوده کوچک پیرامون آن فراتر نخواهد رفت.

وی به نقش مهم رسانه‌ها در اقناع‌سازی افکار عمومی در بحث بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در انسجام و همدلی بین مدرسه، خانواده‌ها، دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی دارند.

وی نقش صدا وسیما و رسانه‌ها را در کم کردن دغدغه دانش‌آموزان، معلمان و والدین موثر دانست و بر تعامل با صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و سایر رسانه ها در تولید و پخش برنامه های آموزشی و تربیتی تاکید کرد.




تاریخ انتشار : امروز, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشد
  • مدارس سراسر کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان است
  • برای تعامل با مردم و رسانه، نیاز به روابط‌عمومی کاردان و مقتدر است
  • 2 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟