مشروح اخبار


» در سومین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت: بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج به شکل سرزده بازدید و با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج به شکل سرزده بازدید و با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش راک نیوز، محمد جمالی در بازدید از مدارس که صبح امروز و در سومین روز از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در مدارس سهام و خیام ، کوثر ،فرهنگیان متوسطه اول و دوم و مدرسه عارف از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و تربیتی این مدارس قرار گرفت و با حضور در کلاسهای درس با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.

وی درجمع دانش آموزان و معلمان این مدارس گفت: در آغازین روزهای سال تحصیلی وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی مدارس را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم ،کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.

جمالی با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است خطاب به دانش آموزان گفت: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آنها توجه نماییم.

وی ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین وهمراهی بسیار خوب خانواده ها با آموزش وپرورش گفت: بازدیدهای سرزده و بدون اطلاع قبلی از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد تا در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی بیش از گذشته تلاش می کنیم.

مدیران ومعلمان این مدارس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی در این مداس شدند.

گفتنی است : درسومین روز از بازگشایی مدارس همه کلاسها دایر و معلمان در کلاسهای درس حضور داشتند.




تاریخ انتشار : 3 مهر 1403, 21:40



» اخبار مرتبط:

  • در اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو صورت گرفت: بازدید سرزده سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج/ پیشرفت آموزش وپرورش از کف کلاس و مدرسه شروع می شود
  • بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش بویراحمد
  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • در آستانه ی بازگشایی مدارس انجام گرفت/ بازدید سرزده بازدید معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مراکز آموزشی اعلام جرم در ترک فعل مدیران آموزش و پرورش در نارسایی های ایمنی فضای آموزشی
  • تصمیم نهایی آموزش و پرورش در خصوص سال تحصیلی جدید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟