مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد: مشکلات کارخانه سیمان مارگون را بررسی و پیگیری می کنم



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات کارخانه سیمان مارگون را بررسی و پیگیری می کنم.


به گزارش راک نیوز،یدالله رحمانی روز چهارشنبه در نشست با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون گفت: سه مشکل گاز، برق و معدن این کارخانه را در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور سرمایه گذار کارخانه بررسی می کنم.

استاندار تصریح کرد: آن بخش از مشکلات این کارخانه که در سطح استان قابل رفع است قطعا بررسی و برطرف خواهیم کرد.

رحمانی ابراز داشت: چنانچه مشکلاتی باشد که در استان قابل رفع نباشد از طریق مکاتبه و پیگیری در مرکز کشور نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد این واحد تولیدی به دلیل کاهش برق در تابستان سه ماه تعطیل و یا با کمترین ظرفیت فعالیت دارد و در زمستان با کمی گاز سه ماه تعطیل و یا نیمه فعال است که برای تولید و هم اشتغال مشکلاتی را ایجاد می کند.

استاندار تاکید کرد که باید با برنامه ریزی و پیگیری نسبت به تامین برق و گاز پایدار در طول سال برای این واحد تولیدی تدبیری اندیشیده شود.

رحمانی با بیان اینکه این واحد تولیدی که بیش از 2 هزار و 500 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم دارد و برای تامین سیمان استان مهم و ضروری است باید زمینه فعالیت مداوم با تمام ظرفیت آن را برای طول سال فراهم کرد.

استاندار عنوان کرد: قطعا مشکلات معدنی این واحد تولیدی با همکاری منابع طبیعی و مسائل زیست محیطی آن با همکاری محیط زیست استان مورد بررسی و قابل رفع است.

رحمانی در این دیدار با تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیرعامل شرکت برق نسبت به چاره اندیشی و تدبیر برای رفع مشکلات گاز و برق آن تاکید کرد. 

استاندار تاکید کرد که ما بی چون چرا از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت می کنیم و همه تلاش مان را به کار می گیریم تا تولید و اشتغال در استان پایدار بماند و توسعه یابد.

سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون هم با تقدیر و تشکر از استاندار به خاطر دغدغه هایی که در خصوص واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران دارد گفت: این کارخانه در سال بطور متوسط حدود شش ماه از سال به دلیل کمبود و یا قطع برق و گاز تعطیل است که منجر به خسارات سنگین می شود و گاهی اوقات باعث می شود نتوانیم حقوق کارکنان آن را پرداخت نماییم.

عباس فواز عنوان کرد از ما خواسته شده که برای تامین برق کارخانه حدود 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنیم و برای سوخت زمستان هم مازوت از استان های دور آن هم با هزینه بالا تامین کنیم که در این خصوص نیازمند حمایت و همکاری استاندار و متولیان امر هستیم.



تاریخ انتشار : 2 آبان 1403, 15:49



» اخبار مرتبط:

  • بازدید استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از شهرک صنعتی فرودگاه
  • نسخه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت/ظرفیت بی‌نظیر این کارخانه در سطح کشور
  • حمایت از جهش تولید اولویت اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • بررسی موانع و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی ،صنعتی ،خدماتی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟