مشروح اخبار


» حمایت از جهش تولید اولویت اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد حمایت از جهش تولید را اولویت این اداره کل دانست و تصریح کرد: در این راستا در فرآیند مالیات ستانی، تعامل و همکاری خوبی با واحدهای تولید و اشتغالزا وجود دارد. 


به گزارش راک نیوز،مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد حمایت از جهش تولید را اولویت این اداره کل دانست و تصریح کرد: در این راستا در فرآیند مالیات ستانی، تعامل و همکاری خوبی با واحدهای تولید و اشتغالزا وجود دارد. 


وی درنشست با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون افزود: این کارخانه یک اقدام خیرانه بود که در یک منطقه محروم سرمایه گذاری شد و یک جهش اقتصادی ومحرومیت زدایی را ایجاد کرده است. 

وی بیان کرد: به لحاظ اهمیت اقتصادی طرح بزرگ کارخانه سیمان مارگون، نهایت همکاری ها درجهت رونق تولید واشتغال این واحد صنعتی با اعمال معافیت ها و بخشودگی ها صورت گرفته است.

عباس فواز سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون با تقدیر از تعامل و همکاری اداره امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد نیز گزارشی از وضعیت این طرح ارائه کرد .

دراین نشست بر افزایش همکاری در زمینه سهولت وصول مالیات این کارخانه ونیز وصول حقوق دولت تاکید شد.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1403, 23:54



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:حمایت از بخش تولید با اعمال برخی معافیت ها برای سرمایه گذاران درمناطق کمتر توسعه یافته اولویت اداره کل امور مالیاتی است
  • مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد : مجموعه مالیاتی تلاشگر و پاکدست است
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:سنگ بنای خدمت در اداره کل امور مالیاتی مودی مداری است
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟