مشروح اخبار


» پیام سید محمد موحد به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.


به گزارش راک نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر می باشد:


بسمه تعالی

ن و القلم و ما یسطرون 

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در تقویم جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده است. این نامگذاری بهانه و فرصت ارزشمندی برای پاسداشت اهل قلم و تجلیل از مقام شامخ تمام انسان های فرهیخته عرصه اطلاع رسانی و به عبارتی روز احترام به روشنگری و آگاهی بخشی و حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات دقیق ،سریع و شفاف و روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است .بی شک خبرنگاران زبان گویا ،دیده بان امین و وجدان بیدار جامعه در عرصه های مختلف و تصویر گر زمان خود بوده و عصاره عشق و علاقه به مردم و کشور را در گفته ها و نوشته ها و روایت های خود جاری و ساری می سازند.مطالبه گری و حق گویی توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ و فداکاری سترگی است به گونه ای که می‌توان گفت بخشی از سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه ،این روز را به تلاشگران فهیم و سخت کوش عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم عزت ، تلاش و اهتمام مسئولانه انان را در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی مسئلت دارم.

سید محمد موحد 

نماینده مردم شریف کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : دیروز, 11:12



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار
  • پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
  • مدیر تامین اجتماعی گچساران روز خبرنگار را به این قشر تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان به مناسبت روز خبرنگار
  • پیام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟