مشروح اخبار


» انتقاد از بی توجهی مدیران به نامه های نمایندگان



این نماینده مجلس با انتقاد شدید از مدیرانی که در برخورد با مردم و زیر مجموعه خود اخلاق اسلامی را رعایت نمی‌کنند، افزود: در همه جای این مملکت و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌توان با تحکم مدیریت کرد.

غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خدمت و مسئولیت در این کشور نعمت بزرگی محسوب می‌شود، اظهار کرد: همه کسانی که به مدیریت‌های سیاسی در جهان امروز آشنایی دارند به خوبی می‌فهمند که مردم‌سالاری و دموکراسی واقعی در ایران است.

زارعی با ذکر این سخن که همه کارهای ما باید صبغه دینی و بیش از هر چیز اخلاق دینی و اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: وقتی به جای اخلاق اسلامی منافع باندی و گروهی خود را مورد توجه قرار دهیم در کارها بن‌بست ایجاد می‌شود.

وی خدمت را متعلق به همه و نه جریان خاصی دانست و افزود: باندبازی و رفیق‌سالاری در مدیریت اسلامی جایگاهی ندارد.

این نماینده مجلس با انتقاد شدید از مدیرانی که در برخورد با مردم و زیر مجموعه خود اخلاق اسلامی را رعایت نمی‌کنند، افزود: در همه جای این مملکت و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌توان با تحکم مدیریت کرد.

زارعی خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد را عبادت دانست و گفت: این عبادت را نباید آلوده به نگاه‌های شخصی کرد که در نوع خود نوعی خسران و ضرر است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که باید نگاه‌های جریانی و انتخاباتی را در هنگامه خدمت دور بریزیم، افزود: اشتراک عقیدتی اعتقاد به اصل ولایت مطلقه فقیه است و امروز مشاهده می‌کنیم اگر اختلاف نظری در کشور هست فاصله گرفتن از این اصل و رکن رکین می‌باشد.

زارعی با انتقاد از برخی مدیران که وقعی به مکاتبات مردمی با نمایندگان مجلس نمی گذارند، افزود: این به دور از احترام به اصل مردم‌سالاری دینی است چرا که مردم از همه ما انتظاراتی دارند و انتظار آن‌ها از نمایندگان این است که نقطه اتصال آن‌ها با مدیران باشند.

وی ارتباط مردمی مدیران را در خلق حماسه‌ها مهم خواند و گفت: اگر مدیران مردم‌گریزی کنند روزی فرا می‌رسد که دیگر از حماسه‌ها خبری نخواهد بود و این نوعی خیانت به نظام و انقلاب و کشور و مردم است.



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1391, 03:36



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باندی و منطقه‌ای نیست
  • ایجاد بدبینی میان مردم خیانت به نظام است
  • مردم به کسانیکه درفعل وقول مخالف ولایت بودند رای نمی دهند
  • تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد محال است
  • استاندار جدید وضعیت مدیران رفتنی را اعلام کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟