مشروح اخبار


» استاندار جدید وضعیت مدیران رفتنی را اعلام کرد



 سیدموسی خادمی عصر امروز در مراسم معارفه به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار کرد: باید از مجموعه وزارت کشور که به من اعتماد کردند، تشکر کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:


سیدموسی خادمی بعنوان آخرین سخنران ،عصر امروز در مراسم معارفه به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار کرد: باید از مجموعه وزارت کشور که به من اعتماد کردند، تشکر کنم.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ .خادمی که در مراسم معارفه خود به عنوان هجدهمین استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: هر آن چه که برای دولت مهم است برای من نیز از اهمیت برخوردار است که مرام و مشی اعتدالی در رأس همه امور قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار این سخن که باید هماهنگی هر سه نماینده استان در تعیین استاندار سرمشق همه باشد، تصریح کرد: این موضوع نشان داد که با کار گروهی می‌توان در همه امور موفق بود.

خادمی خود را عاری از هرگونه نگاه طایفه‌ای دانست و گفت: نه نگاه قومی دارم و نه نگاه گروهی بلکه تنها با یک نگاه که برآمده از شایسته‌سالاری است عمل خواهم کرد.

این مسئول ارشد استانی که نخستین روز مدیریت خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه می‌کرد در ادامه تأکید کرد: وظیفه من مقابله با نگاه‌های طایفه‌گری است و کسی از همکاران من حق ندارد نگاه طایفه‌ای و گروهی در کارها داشته باشد.

وی اولویت کار در استان را اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: باید بسترها را برای سرمایه‌گذاری خارجی آماده کنیم.

خادمی در ادامه با بیان این‌که من با وجود کمبودهای مالی این مسئولیت را پذیرفتم، تصریح کرد: برای استفاده از منابع غیردولتی همه توان خود را به کار خواهم بست.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کاردان می‌مانند و کارنابلدها می‌روند.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1392, 00:10



» اخبار مرتبط:

  • استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رابیشتر بشناسیم
  • آن مرد آمد ،آن مردبومی واصلاح طلب آمد
  • مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور اقتصادی منصوب شد
  • با تصویب هیئت دولت؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد +زمان ومحل مراسم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟