مشروح اخبار


» 20 پروژه مهرماندگارتا پایان دولت در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود!



پیش بینی می شود با اهتمام دولت، همکاری وزارتخانه ها و استفاده از توان فنی و مالی پیمانکاران و سرمایه گذاران، این پروژه ها تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند.بانگاهی به فهرست این پروژه ها وشنیدن واژه  افتتاح ! برای مثلا "طرح بزرگراه مسیر ˈبابا میدان -یاسوج- سمیرم " میزان تعجب شما بستگی به ....

پیش بینی می شود با اهتمام دولت، همکاری وزارتخانه ها و استفاده از توان فنی و مالی پیمانکاران و سرمایه گذاران، این پروژه ها تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند.بانگاهی به فهرست این پروژه ها وشنیدن واژه افتتاح ! برای مثلا "طرح بزرگراه مسیر ˈبابا میدان -یاسوج- سمیرم " میزان تعجب شما بستگی به نوع نگاه شما دارد.زیرا در حالیکه تنها کمتراز 4ماه کاری به عمر دولت مانده  بکار بردن واژه افتتاح برای برخی پروزه های مهرماندگار در دنیای واقعیت جز آرزو  ورویا   چیزی نخواهد بود
به گزارش راک نیوز  به نقل از پایگاه خبری استانداری کهگیلویه و بویراحمد ˈکورش امیدی پورˈ افزود: پیش بینی می شود با اهتمام دولت، همکاری وزارتخانه ها و استفاده از توان فنی و مالی پیمانکاران و سرمایه گذاران، این پروژه ها تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند.

وی طرح بزرگراه مسیر ˈبابا میدان -یاسوج- سمیرم ، محور پاتاوه به دهدشت، تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان، بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، بیمارستان 96 تختخوابی گچساران را از جمله طرح های مهم در دست اجرا عنوان کرد.

امیدی پور بیان کرد: طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک، تامین آب دو هزار و 100 هکتار از اراضی کشاورزی دهدشت غربی، تالار بزرگ شهر یاسوج و مجتمع فرهنگی هنری استان، فرودگاه گچساران، انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان و طرح مسکن مهر از دیگر طرح های مهم مهر ماندگار در دست اقدام است.

وی بهره برداری از ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج با پیشرفت فیزیکی بالای 95درصد را یکی از مهمترین پروژه های مهر ماندگار در این استان عنوان کرد.

امیدی پور احداث کارخانه سیمان خاکستری مارگون با پیشرفت فیزیکی 70 درصد، بزرگترین طرح تولید انواع آجر سفال در شهرستان کهگیلویه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه های مهم عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار اعلام کرد.

وی افزود: توسعه واحدهای نمک زدایی بی بی حکیمه در گچساران و گازرسانی به مجموعه روستاهای کاکان و شهرگراب لوداب نیز عمده ترین، پروژه های مهرماندگار استان در حوزه نفت و گاز هستند.

امیدی پور آسفالت 385 کیلومتر راه روستایی در سطح استان را از جمله مهمترین پروژه های مهر ماندگار در قالب طرح های محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: تاکنون 232 کیلومتر از آنها آسفالت شده است.

امیدی پور با بیان اینکه بیش از 900 پروژه عظیم عمرانی در بخش های مختلف در قالب طرح مهر ماندگار قرار گرفته است، افزود: دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز و تکمیل این پروژه ها تمهیدات لازم را اندیشیده است.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391, 21:46



» اخبار مرتبط:

  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح زیرگذر گچساران تا سه ماه آینده
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیمانکار پروژه تعریض جاده یاسوج - سی سخت خلع ید شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟