مشروح اخبار


» تغییر در مدیریت هواپیمایی آسمان صحت ندارد/حمایت استاندار از آقای...!



استاندار فارس گفت: تغییر و تحول مدیریتی هواپیمایی آسمان در این استان صحت ندارد. وی هم چنین اعتراف کرد که از الحاق بخشی از روستاهای فارس به کرمان اطلاع نداشتم....

استاندار فارس گفت: تغییر و تحول مدیریتی هواپیمایی آسمان در این استان صحت ندارد. تغییر در مدیریت هواپیمایی آسمان صحت ندارد

به گزارش  راک نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین در حاشیه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی فارس اظهار داشت: بنابر صحبتی که با مدیران ارشد هواپیمایی آسمان داشته‌ایم تقویت مدیریت استانی را در دستور کار داریم.

از الحاق بخشی از روستاهای فارس به کرمان اطلاع نداشتم

استاندار فارس در این استان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: الحاق بخشی از روستا‌های شهر قطرویه از توابع نی‌ریز فارس به استان کرمان بدون اطلاع من انجام شده است.

صادق‌عابدین تصریح کرد: مردم شهرستان نی ریز پیش از من به وزارت کشور رفته و موضوع را مطرح کرده‌اند و البته در این زمینه هیچ مشورتی با ما نشده بود.

وی از ارسال نامه به وزارت کشور در مورد این الحاق و پیگیری آن تا حصول نتیجه خبر داد.

افزایش آمارها با طرح‌های بیهوده سودی ندارد

این مسئول در مورد رتبه این استان در جذب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی در کشور بیان داشت: به دنبال این نبوده‌ایم که با طرح‌هایی مانند تعمیر طویله و خرید تراکتور آمار جذب تسهیلات را افزایش دهیم.

صادق‌عابدین خاطرنشان کرد: در این زمینه به جهاد کشاورزی متذکر شده بودم که خرید ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در اولویت‌های آخر باشد تا احداث طرح‌های بزرگ و ماندگار کشاورزی محقق شود.

لزوم مقایسه افزایش کرایه تاکسی با شهرهای دیگر کشور

استاندار فارس همچنین خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز باید با مقایسه با سایر کلان‌شهرها ارزیابی شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه مانند نرخ پارکینگ و مسائل از این دست فرمانداری به طور دقیق شاخص کلان‌شهرهای دیگر را بررسی کرده و نتیجه به مردم اعلام می‌شود.

شهرستان‌های ضعیف در جذب تسهیلات توضیح دهند

صادق‌عابدین در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی فارس خواستار آن شد که 10 شهر این استان که در زمینه جذب تسهیلات توسعه کشاورزی موفق عمل نکرده‌اند در این زمینه توضیح دهند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برخی بانک‌ها نیز در این زمینه عملکرد مناسبی نداشته‌اند و باید بهتر عمل کنند، طرح‌هایی که توسط بانک‌ها ارسال شده اما در تهران تصویب نشده را خودم با معاون رئیس جمهور مطرح می‌کنم.



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1391, 00:16



» اخبار مرتبط:

  • الحاق بخشی از هرمزگان به فارس +سند موافقت
  • "رازی‌پور" به خانه اول خود برگشت
  • استاندار: اختصاص 55 میلیارد ریال برای توسعه بخش کشاورزی بهمئی
  • کشف معدن طلا در فارس
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی فارس اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟