مشروح اخبار


» اخراج هادي نوروزي از پرسپوليس



اندازه حروف Decrease font Enlarge font image هادي نوروزي پس از اينکه متوجه شد در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار ندارد، ناراحت شد و اردوي سرخ‌پوشان را ترک کرد

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل حضور نداشتن در ترکيب اصلي اين تيم اردوي سرخپوشان را ترک کرد از اين تيم کنار گذاشته شد.

هادي نوروزي که بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را در ديدارهاي گذشته اين تيم بر بازو مي بست به دليل ترک اردوي اين تيم پيش از بازي با مس کرمان از پرسپوليس کنار گذاشته شد.

يحيي گل محمدي سرمربي تيم پرسپوليس با تاييد اين خبر گفت: اين بازيکن را در اختيار کميته انضباطي قرار داده ام و ديگر حق ندارد در تمرينات حضور داشته باشد. اين اتفاق دو ساعت قبل از بازي با مس رخ داد و ديگر فرصتي نداشتيم تا بازيکني را جايگزين وي کنيم. از نظر من نوروزي اخراج شده و باشگاه بايد درباره او تصميم گيري کند.

هادي نوروزي پس از اينکه متوجه شد در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار ندارد، ناراحت شد و اردوي سرخ‌پوشان را ترک کرد. همين امر باعث شد تا سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کند که او در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته است.

محمود سالارکيا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جلسه کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در مورد هادي نوروزي عنوان کرد: در اولين فرصت تلاش مي‌کنيم تکليف او را مشخص کنيم، روز يکشنبه جلسه کميته انضباطي تشکيل خواهد شد و پس از بررسي و صحبت‌هاي سرمربي و سرپرست تيم وضعيت او را مشخص مي‌کنيم.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: مطمئن باشيد رايي صادر مي‌کنيم که مثل هميشه چارچوب‌هاي پرسپوليس حفظ شود و همه بدانند حرف اول و آخر را سرمربي تيم خواهد زد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و مس عصر امروز با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.




تاریخ انتشار : 26 اسفند 1391, 00:23



» اخبار مرتبط:

  • اخراج هادي نوروزي از پرسپوليس
  • هشت سرخابي در آستانه از دست دادن دربي 78
  • اولين رستوران پرسپوليس و استقلال در شيراز
  • ميلاد غريبي به پرسپوليس پيوست
  • مهاجم پرسپوليس بازي با نفت را از دست داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟