مشروح اخبار


» مدارس 23 روز تعطیل شدند



در روزهای پایانی سال 91 بود که مرد اول وزارت آموزش و پرورش در واکنش به پیشنهاد تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین ماه 92، تصمیم گیری در این‌باره را منوط به تصویب هیئت وزیران اعلام کرد.

اما چند روزی از این موضوع نگذشته بود و حتی به نظر موضوع تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین ماه 92 در هیئت وزیران مطرح نشد و حاجی بابایی در لفافه تعطیل شدن مدارس در این روز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پارس، در نظام آموزشی کشورمان روزهای پنجشنبه مدارس هم چند صباحی است که طعم شیرین حضور دانش آموزان را نمی چشد و تعطیلات دانش آموزی هم 2 روز در هفته شده است.

علی رغم اینکه مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش مدارس را ملزم کرده بود تا پایان روز 28 اسفندماه 91 پذیرای دانش آموزان باشند، اما بیش از نیمی از مدارس از روز شنبه 26 اسفندماه به تعطیلات نوروز رفتند.

از طرفی دو روز قبل از 26 اسفندماه هم روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل بود و با احتساب اعلام تعطیلی روز 14 فروردین ماه 92، میزان تعطیلی دانش آموزان به 23 روز رسیده است.

حاجی بابایی هم توجیح تعطیلی 14 فروردین ماه 92 را اینطور اعلام کرد: «با عنايت به اينكه كانون گرم خانواده مهمتراز كلاس است و اهميت تربيت در كانون خانواده كمتر از كلاس نيست، اميدوارم دانش آموزان عزيز در اين روز دركنار پدران و مادران خود باشند و پدران و مادران عزيز نيز با برنامه مناسب و ايجاد محبت در اين كانون مقدس بتوانند نسبت به ايجاد فضاي هرچه زيباتر براي تربيت فرزندان عزيز با توجه به اينكه خانواده اولين پايگاه تعليم وتربيت است نقش آفريني كنند.»
با توجه به بذل و بخشش های که حاجی بابایی در روزهای پایانی سال برای مدارس کشور انجام می دهد، آیا کسی هم فکر دورماندن 23 روزه دانش آموزان از محیط آموزش را می کند؟




تاریخ انتشار : 30 اسفند 1391, 15:29



» اخبار مرتبط:

  • مدارس روز شنبه 21 بهمن تعطیل نیست
  • شنبه ۲۴ فروردین تعطیل است؟
  • نام نويسي دانش آموزان تا 15 تير
  • مدارس بخش‌های دیشموک و مارگون تعطیل شد
  • مدارس چهارشنبه "تعطیل" نیست/«زنگ انقلاب» 11 بهمن نواخته می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟