مشروح اخبار


» كانديداتوري خاتمی باعث "حماسه سیاسی" است



 آقای خاتمی هم اگر از آن مجرای طبیعی و از نظر قانونی وارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شوند، مي‌توانند یک حماسه و موج مردمی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند، کما این که...

راک نیوز ؛ يك استاد حوزه علمیه قم، از لوازم ضروری برای ایجاد حماسه سیاسی در کشور را، ایجاد رقابتی تنگاتنگ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ دانست و گفت: آقای خاتمی هم اگر از آن مجرای طبیعی و از نظر قانونی وارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شوند، مي‌توانند یک حماسه و موج مردمی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند، کما این که دیگر رقبا و افراد هم مي‌توانند در خلق این حماسه نقش داشته باشند.
شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی در پاسخ به این سؤال که با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، چه دولتی مي‌تواند در تحقق "حماسه اقتصادی - حماسه سیاسی" در کشور موفق باشد؟ گفت: دولتی مي‌تواند این دو حماسه سیاسی و اقتصادی را به منصه ظهور برساند که دولت فراجناحی، دولت ملی و دولت معتدل باشد. غرویان افزود: بنده دیدگاهم این است که یک دولت با فکر معتدل که بتواند یک اجماع ملی را در میان همه گروه های سیاسی داخل نظام شکل دهد، مي‌تواند این اهداف مهم سیاسی و اقتصادی را محقق نماید.
استاد حوزه علمیه قم در خصوص لوازم ضروری برای ایجاد حماسه سیاسی در کشور و حضور همه سلایق در انتخابات ریاست جمهوری، از جمله حضور سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق، گفت: در مورد افراد و حضور شان در انتخابات، در حال حاضر نمی توان نظر داد، چون باید وزن کشی های انتخاباتی صورت گیرد، اما آن امر لازم این است که رقابت انتخاباتی باید رقابت تنگاتنگی باشد و حماسه اصلی را ملت مي‌آفرینند و اشخاص نیز، حماسه آفرینی شان بسته به این است که ملت آن‌ها را بخواهند.

غرویان افزود: ایشان(سیدمحمد خاتمی) هم اگر از آن مجرای طبیعی و از نظر قانونی وارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شوند، مي‌توانند یک حماسه و موج مردمی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند، کما این که دیگر رقبا و افراد هم مي‌توانند در خلق این حماسه نقش داشته باشند. وی در پایان گفت: انشاالله امیدواریم دولتی سرکار بیاید که این دوهدف عالیه مقام معظم رهبری مبنی بر خلق "حماسه اقتصادی - حماسه اقتصادی" را تحقق بخشد.



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1392, 22:57



» اخبار مرتبط:

  • 3 کاندید ریاست جمهوری انصراف دادند/احمدی نژاد هم انصراف داد
  • در دیدار نمایندگان با هاشمی چی گذشت؟
  • حمايت جبهه اصلاحات از کاندیداتوری روحانی
  • به رهبرانقلاب گفتم انتخاب شوم هماهنگ ترین دولت با رهبری را تشکیل می دهم
  • حرف های ولایتی درمورد پیشنهادوزارت امورخارجه دولت روحانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟