مشروح اخبار


» دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه معرفی شد



دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد، با معرفی مسئول تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد کشور و موافقت فرهاد دانشجو، منصوب شد.

دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد، با معرفی مسئول تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد کشور و موافقت فرهاد دانشجو، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه دبیر هیئت نظارت بر تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد و آرمان بیگلری به عنوان دبیر جدید معرفی و از زحمات هدایت الله امیری، دبیر سابق تجلیل شد.


کرم جانی پور، رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در این مراسم با اشاره به لزوم وجود طراوت در تشکل های سیاسی دانشجویی گفت: هر تشکلی که بر مبنای آگاهی دهی و بینش صحیح باشد، مورد تایید خدا و مورد رضایت جامعه است.


وی مهم ترین اصل در ایجاد یک تشکل دانشجویی را هدف دار و هدفمند بودن آن دانست گفت: در صورتی که هدف الهی و انسانی باشد، تشکل می تواند در رسیدن به اهداف خود موفق باشد و گرنه همان گونه که بسیاری از احزاب به خاطر نداشتن اهداف صحیح به مقصد نرسیدند، به بیراهه می روند.


کرم جانی پور اختلاف سلیقه در تشکل های سیاسی دانشجویی را امری معمول و مقبول دانست و تصریح کرد: تا مادامی که این اختلاف سلیقه ها به اختلاف در مبانی نینجامد و اصل مشترک مورد غفلت واقع نشود، این اختلاف ها باید وجود داشته باشند و باعث حرکت شوند.


رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به رسالت خطیر تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت: آگاهی دادن و ایجاد بینش سیاسی صحیح در بین دانشجویان دانشگاه یکی از مهم ترین وظایف تشکل های دانشجویی است که اگر این بینش نا صوابی باشد، جامعه را تحت شعاع خود قرار می دهد.


جانی پور افزود: اگر تشکل ها وظیفه آگاهی بخشی صحیح خود را به درستی انجام ندهند، دیگران با سرمایه گذاری دشمن این کار را انجام می دهند. 




«خبرگزاری دانشجو»



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1392, 07:48



» اخبار مرتبط:

  • ماجرای دو پسرخاله در دانشگاه آزاد
  • رئیس دانشگاه آزاد یاسوج تغییر می کند+واکنش تند رئیس فعلی
  • ابهام دانشجویان! با چه معیاری دانشگاه یاسوج دانشگاه برتر فرهنگی در کشور شده؟
  • تودیع و معارفه معاونین دانشجویی و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد دهدشت
  • سرپرست دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟