مشروح اخبار


» تودیع و معارفه معاونین دانشجویی و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد دهدشت



معاونین دانشجویی و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد دهدشت، با حضور مسئولین دانشگاهی، اساتید و اعضای هیات علمی تودیع و معارفه شدند.

به گزارش راک نیوز ؛ مراسم تودیع و معارفه معاونین دانشجویی قدیم و جدید و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد دهدشت، روز گذشته با حضور مسئولین دانشگاه، اساتید و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این مراسم مصطفی بهره بر به عنوان معاون دانشجویی جدید معرفی و از زحمات کورش دبیقی تقدیر شد.


همچنین از زحمات وعیسی آذریتون به عنوان رئیس سابق دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه تجلیل و  لطف الله حیدر خواه به عنوان رئیس جدید این دفتر معرفی شد.


عبدالرحمان افضلیان، رئیس دانشگاه آزاد دهدشت در این مراسم دانشگاه را محل علم و اندیشه و تربیت نسل جوان دانست و گفت: دانشجویان آینده سازان، مدیران و وارثان این انقلاب هستند لذا وظیفه خطیری بردوش مسئولان و اساتید دانشگاه است که کوتاهی عمدی درانجام وظایف گناهی نابخشودنی به حساب می آید.


وی افزود: جوانان عدالت خواه، صادق وآرمان گرا هستند و عدم منفعت طلبی ویژگی بارز آنان است بنابر این همه ما به عنوان مسئولین دانشگاهی باید تلاش کنیم رضایت جوانان دانشجو را جلب و زمینه رشد و شکوفایی آنها را به بهترین نحو ممکن فراهم نماییم.


افضلیان انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب فرهنگی دانست و گفت: یأس و نا امیدی، کم کاری، عدم برنامه ریزی، عدم تدبیر و توان علمی از جمله بزرگترین آسیب هایی است که متولیان فرهنگی را دامنگیر می شود که باید ضمن برطرف کردن این ضعف ها تلاش شود تا آنچه مد نظر مقام معظم رهبری در امر فرهنگ است، تحقق پیدا کند.




تاریخ انتشار : 7 تیر 1392, 00:06



» اخبار مرتبط:

  • معاون فرهنگی جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد
  • تاجیک رفت، محمدی‌زاده آمد/طوفان تغییرات به ساحل بوشهررسید
  • سیاسی‌کاری در تغییرات مدیرتی دانشگاه آزاد نداریم
  • اسلامی شدن دانشگاهها مانع رشد و توسعه علمی جامعه نمی شود
  • دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟