مشروح اخبار


» درکهگیلویه تا این لحظه چند نفر کاندیدشورای شهر شدند ؟



فرماندار کهگیلویه گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه تاکنون..

۲۳:۳۴ فرماندار کهگیلویه گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه تاکنون 60 نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد پنج نفر نامزد شورای شهرها هستند. 60 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه شده‌اند

راک  نیوز:
ابراهیم جعفری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با ابراز این‌که ثبت نام از کاندیدای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع شده اظهار داشت: مهلت ثبت نام از داوطلبان، اول اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه آمار داوطلبان نام‌نویسی شده تا پایان روز سوم از شروع ثبت نام را 60 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد تنها 5 نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر‌ها هستند و مابقی نامزد شوراهای اسلامی روستاهای کهگیلویه شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه، داشتن حداقل مدرک کارشناسی را از شروط کاندیدا شدن در شورای اسلامی دهدشت خواند و ابراز داشت: در سایر شهر‌ها حداقل مدرک فوق دیپلم لحاظ می‌شود.

جعفری با ابراز این‌که داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاهای دارای جمعیت بالای یک هزار و پانصد نفر باید تحصیلات دیپلم  داشته باشند اذعان داشت: برای عضویت در شورای روستاهای دارای جمعیت پایین‌تر از این میزان، سواد خواندن و نوشتن کفایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: مردم همیشه در صحنه کهگیلویه با حضور حداکثری در چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد نه نفر برای شورای اسلامی دهدشت و پنج نفر برای سایر شهرها انتخاب خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه تعداد داوطلبان ثبت نام شده فعلی برای عضویت در شورای اسلامی روستاها را 55 نفر و شورای اسلامی شهرها را 5 نفرخواند و خواستار تسریع در نام‌نویسی سایر داوطلبان احتمالی شد.

جعفری خاطر نشان کرد: نامزد‌های احتمالی این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام خود را موکول به روزهای آخر نکنند و هرچه زودتر نسبت به نام‌نویسی خود اقدام نمایند.

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بیطرفی کامل هیئت اجرایی انتخابات تصریح کرد: قانونمندی سرلوحه کار مجریان  انتخابات است .

جعفری برگزاری انتخابات شورای اسلامی را در چهار شهر و یکصد و 78 روستا از شهرستان ذکر کرد و گفت: 270 شعبه جمع‌آوری ارای مردم در سطح شهرستان مستقر می‌شوند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه تعداد شعب ثابت اخذ رأی را  234 مورد برشمرد و تصریح کرد: تعداد 56 شعبه ثابت شهری و 36 شعبه سیار روستایی در 24 خرداد ماه جاری آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1392, 01:27



» اخبار مرتبط:

  • 1162نفردرانتخابات شورای شهروروستا کهگیلویه وبویراحمد نام نویسی کردند
  • کاندیداهای شورای شهر روستا برای نام نویسی به فرمانداری مراجعه نکنند
  • 820 نفر برای انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند
  • استقبال بی نظیر بانوان ازکاندیداتوری شورا درکهگیلویه /یک قدم مانده به 4
  • علاقه سوقی ها به کاندیداتوری درشورای شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟