مشروح اخبار


» دومین عمل اهدای پوست از بیمار مرگ مغزی در شیراز انجام شد



رییس کمیته سوختگی استان فارس گفت : دومین عمل اهدای پوست از بیمار مرگ مغزی  با موفقیت در شیراز انجام شد.به گزارش خبرنگار راک نیوز از..


رییس کمیته سوختگی استان فارس گفت : دومین عمل اهدای پوست از بیمار مرگ مغزی دربیمارستان قطب الدین شیرازی با موفقیت در شیراز انجام شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز ازشیراز، رییس کمیته سوختگی استان فارس روز یکشنبه با بیان جزییات این عمل گفت : مهمترین راه کمک به تسریع درمان ، تسکین درد و رنج دربیماران سوختگی خصوصا با در صد بالا و رهایی آنها از مرگ ، پیوند پوست به موقع می باشد .

دکتر مهدی ایاز افزود : خانواده مرحوم بهرام رحیمی که دچار مرگ مغزی شده بود، با اهدای پوست عزیز شان برای درمان بیمار نیازمند به پیوند پوست موافقت کرده اند که این اقدام خداپسندانه آنها موجب بازگشت بیماری به زندگی می شود .

وی اظهار داشت : نخستین پیوند پوست اهدایی در اسفند ماه گذشته در این بیمارستان انجام شد که امیدواریم این اقدام نیز در جامعه برای کمک به بیماران نهادینه شود .

دکتر ایاز گفت : بر این اساس از خانواده های مرحوم زیتون گودرزی و بهرام رحیمی که با اهدای پوست عزیزانشان از پیشگامان این امر خداپسندانه دراستان فارس بوده اند، از طرف کلیه پرسنل مرکز سوانح سوختگی قطب الدین شیرازی تقدیر و تشکر می نماییم./ایرنا/



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1392, 02:19



» اخبار مرتبط:

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی دهدشتی به بیماران نیازمند
  • اهدای اعضای یک بیمار مرگ مغزی گچسارانی در شیراز
  • اعضای بدن یک جوان دهدشتی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن قلعه رئیسی
  • اهداي عضو و نجات جان 2 بيمار در شيراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟