مشروح اخبار


» دستگیری کلاهبردار داخل كمد



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز از خوزستان ؛ سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی‌شهرستان شادگان، ضمن اشاره به دستگیری کلاهبردار 5 میلیارد ریالی گفت: این کلاهبردار با عنوان شرکت و با استفاده از شگردهای خاص مجرمانه، مبالغ هنگفتی را از تعدادی پیمانکار واقع در تهران و شهرستان‌های استان خوزستان از جمله دشت آزادگان ، اهواز ، دزفول و دیگر شهرستان‌های استان کلاهبرداری کرده است.

این مقام مسئول بیان داشت: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان شادگان، با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که به طرز ماهرانه ای خود را در یکی از کمدهای منزل مخفی کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ فراشی تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی با مشاهده مدارک و مستندات پرونده، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که وی با اغفال پیمانکاران و استفاده از انواع شگردهای مجرمانه مبلغ 5 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی‌شهرستان شادگان با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان در خاتمه خاطر نشان کرد: کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.




تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1392, 07:16



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری کلیه‌فروش کلاهبردار در فارس+کارمندی که هم...
  • سوء استفاده ازافراد کهنسال وبی سواد نوسط سارقی در گچساران!
  • دستگیری کلاهبردار 26 میلیاردی
  • دستگيري کلاهبردار حرفه اي با دو ميليارد چک برگشتي در ..
  • کشف 13 هزار عدد قرص روانگردان در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟