مشروح اخبار


» دستگیری کلیه‌فروش کلاهبردار در فارس+کارمندی که هم...



به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ سردار سرتیپ سیروس سجادیان در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس مطلع شدند فردی کلاهبردار در نقاط مختلف استان فارس و شهر شیراز با پخش آگهی فروش کلیه،‌ اقدام به کلاهبرداری از مردم می کند.

سجادیان گفت: وی ابتدا از طریق اعلام شماره تلفن، وانمود به فروش کلیه کرده و در این راستا افراد نیازمند به خرید کلیه، با شماره تلفن اعلامی وی تماس و در ملاقات اولیه قرارداد بین آنها منعقد می شد.

وی ادامه داد: فرد کلاهبردار جهت انجام آزمایش‌های اولیه مبلغ ۱ تا ۵ میلیون تومان از افراد متقاضی اخذ و طرفین با مراجعه به سازمان انتقال خون نسبت به انجام آزمایش خون اقدام و مقرر می شد، پس از اعلام نتیجه آزمایش با افراد متقاضی تماس حاصل بگیرد، ‌اما پس از آن هیچ گونه تماسی نمی گرفت.

فرمانده انتظامی فارس گفت: پس از اطلاع از این موضوع، ‌شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم به نام "م - ن" اهل و ساکن شهرستان قیروکارزین استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

سجادیان اضافه کرد: در بازرسی از منزل این فرد حدود یکصد ظرف و لوله نمونه خون اخذ شده از شکات به همراه تعدادی اسناد و مدارک دیگر کشف و در تحقیقات به عمل آمده از متهم، کلاهبرداری از شهروندان با روش فوق با همدستی یکی از کارمندان سازمان انتقال خون شیراز کشف شد.

وی ادامه داد: همدست این فرد کلاهبردار نیز دستگیر و تاکنون تعداد ۲۲ نفر از شکات در سراسر کشور خصوصاً استان تهران، همدان و شهرستان حسن آباد استان اردبیل، ‌شهرهای شمال کشور و فارس شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شده و تحقیقات جهت شناسایی سایر شکات احتمالی ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 24 تیر 1392, 01:12



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری کلاهبردار داخل كمد
  • دستگيري جاعل ويزاي شينگن در شيراز
  • فروش مدرک تحصیلی بهانه کلاهبرداری از 270نفر
  • روش کلاهبرداری از کارت اعتباری در شیراز
  • کلاهبرداری با ارسال پیامک «شما برنده شده‌اید»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟