مشروح اخبار


» دامن زدن به اختلافات خیانت به کشور است



وی افزود: امروز دشمنان به دنبال ناآرام کردن فضای جامعه و به التهاب کشیدن آن هستند و سعی می‌کنند اولاً از حضور مردم در صحنه جلوگیری کنند و ثانیاً اگر حضور پیدا کردند شیرینی این حضور در کامشان تلخ شود.

نسخه چاپيارسال به دوستان امام جمعه دهدشت: دامن زدن به اختلافات خیانت به کشور است

امام جمعه دهدشت با اشاره به اوضاع حساس کنونی کشور گفت: امروز نباید نگاهمان تنها به بازار شهر و روستا باشد بلکه باید جهانی بنگریم و با بزرگ کردن عیب دیگران به اختلافات دامن نزنیم.

خبرگزاری فارس: دامن زدن به اختلافات خیانت به کشور است

 

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس درکهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اوضاع حساس منطقه، انتخابات را یکی از مظاهر قدرت انقلاب خواند و اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات آتی توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه دهدشت افزود: امروز دشمنان به دنبال ناآرام کردن فضای جامعه و به التهاب کشیدن آن هستند و سعی می‌کنند اولاً از حضور مردم در صحنه جلوگیری کنند و ثانیاً اگر حضور پیدا کردند شیرینی این حضور در کامشان تلخ شود.

حسینی با تبیین نقش حضور حماسی مردم در عقب‌نشینی دشمن و استکبار جهانی تصریح کرد: عده‌ای ناآگاهانه یا از روی ناآگاهی چه در انتخابات ملی، استانی و یا محلی به دنبال متشنج کردن اوضاع هستند و به اختلافات دامن می‌زنند.

خطیب جمعه دهدشت ایران را مرکز بزرگ تشییع و بیداری اسلامی دانست و گفت: استکبار و دشمنان شیعه و اهل بیت (ع) همه دست ‌به دست هم داده‌اند و هیچ ترحمی در وجودشان نیست.

وی نبش قبر حجربن عدی شهید راه ولایت را نمونه‌ای از بی‌رحمی دشمن دانست و اضافه کرد: شما ببینید ترحمی در وجود دشمن نیست و آنان شیعه و نظام اسلامی را هدف گرفته‌اند.

حسینی افزود: امروز در مقابل ما جهاد کفر ایستاده است و باید مراقب رفتارهای خود باشیم تا دشمن از رفتارهای به ظاهر جزئی ما برای به التهاب کشاندن جامعه سوء‌استفاده نکند.

امام جمعه دهدشت با تأکید بر اینکه نباید مسائل جزئی را بزرگ کرد، گفت: امروز باید نگاهمان به بازار شهر و روستا نباشد بلکه جهانی بنگریم و با بزرگ کردن عیب دیگران به اختلافات دامن نزنیم.

حسینی با اشاره به اوضاع سوریه، وحدت و انسجام دشمنان اسلام برای سرکوب شیعیان را متذکر شد و افزود: دشمن اگر زورش می‌رسید اول به ایران حمله می‌کرد اما حضور حماسی ملت و ایستادگی آنان پای انقلاب دشمنان را هر روز ناامیدتر می‌کند.

وی در ادامه با تبیین دیدگاه رهبری درباره لزوم کمک به آرامش سیاسی کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب خواستار فضای پرشور اما آرام در انتخابات هستند و باید با شور و نشاط بدون تشنج فضای سیاسی کشور را آرام نگه داریم چراکه دشمن از همین فضای آرام ما می‌ترسد.

امام جمعه دهدشت در خطبه اول نماز جمعه با تبریک هفته زن، بزرگداشت هفته معلم و هفته کارگر گفت: هر مشکلی که یک انسان در دنیا و آخرت دارد ناشی از جهالت و هر آسودگی مرهون علم و دانش است.

وی با تبیین نقش و جایگاه علمای دین در علم‌آموزی به متعلمین اظهار کرد: طبق روایتی از حضرت فاطمه (س) در روز قیامت علمای شیعه با لباس‌های بهشتی به عدد کثرت علومشان محشور می‌شوند البته به شرطی که شیعه را مسلط به علم در راه حق کرده باشند.

امام جمعه دهدشت افزود: کسانی که شاگردی کرده باشند و از این علما علمی آموخته باشند نیز به خاطر تلاششان در راه کسب علم با هزار لباس بهشتی بر تن محشور خواهند شد.

حسینی با یادآوری روز بزرگداشت شیخ صدوق و نیز مرحوم کلینی به تبیین شخصیت این دو عالم وارسته پرداخت.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1392, 23:41



» اخبار مرتبط:

  • بزرگترین اشتباه سازمان ملل از زبان امام جمعه موقت یاسوج
  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • امام جمعه یاسوج از رهبری کمک خواست
  • آیت الله علم الهدی: کسی مانع تلاش‌های دولت نشود/ دیپلماسی روحانی در نیویورک مورد تایید رهبری است
  • انتصاب نخستين امام جمعه بخش ديشموک کهگيلويه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟