مشروح اخبار


» پاسخ ولایتی در رابطه با مذاکراتش با آمریکایی ها



وی افزود: اگر کمک ایران به مردم سوریه نبود قطعا تاکنون و دو سال از مقاومت که می‌گذرد سوریه دوام نمی‌آورد و سقوط می‌کرد در حالی که شاهد هستیم پس از گذشت دو سال تمام کشور‌ها دست به دست هم داده‌اند و آبروی خود را در جهان به مخاطره انداخته‌اند تا سوریه را ساقط کنند.


دبیرکل جهانی بیداری اسلامی گفت: در رابطه با نقش داشتن هاشمی در فتنه ۸۸ از سوی مصلحی باید پاسخ دهد و من به هیچ عنوان در هیچ کجا بیان نکرده‌ام که هاشمی در بیداری اسلامی نقش داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ علی اکبر ولایتی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه که در سایت مشرق برگزار شد گفت: زمانی که کاری را شروع می‌کنیم باید برای آن نیز برنامه ریزی‌ داشته باشیم و برنامه‌های اقتصادی ما برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت است و ما در کوتاه مدت بدنبال آن هستیم تا مشکلات اولویت دار زود‌تر از مشکلات دیگر به نتیجه برسد لذا در مباحث اقتصادی برنامه‌های کوتاه مدت مدنظر قرار می‌گیرد.

ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا ایران سوریه را در اجرای برنامه‌ها تنها خواهد گذاشت یا خیر گفت: حتما سوریه تنها نیست و ایران نیز سوریه را تنها نخواهد گذاشت‌‌ همان گونه که طی سی و چند سال گذشته در هیچ یک از مسائل سوریه را تنها نگذاشته‌ایم بعد از این هم سوریه را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: اگر کمک ایران به مردم سوریه نبود قطعا تاکنون و دو سال از مقاومت که می‌گذرد سوریه دوام نمی‌آورد و سقوط می‌کرد در حالی که شاهد هستیم پس از گذشت دو سال تمام کشور‌ها دست به دست هم داده‌اند و آبروی خود را در جهان به مخاطره انداخته‌اند تا سوریه را ساقط کنند.


وی افزود: ما برای آینده تدبیرمان این است که روابط خود را با کشور‌ها توسعه دهیم و در رابطه با آمریکا نیز‌‌ همان صحبت‌هایی که مقام معظم رهبری در اولین فروردین انجام داده‌اند را دنبال خواهیم کرد و ما در روابط خارجیمان بدنبال تنش زایی نیستیم.


عضو ائتلاف سه گانه در رابطه با حضور هاشمی رفسنجانی و خاتمی در ریاست جمهوری گفت: معتقدم که هر کسی را که شورای نگهبان به عنوان رجل سیاسی مذهبی مطرح کند می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشد و در جمهوری اسلامی ایران این آزادی وجود دارد که هرکسی که صلاحیت و شایستگی لازم را در خود ببیند بدون هیچ رودربایستی در انتخابات حضور داشته باشد اما این زمانی انجام خواهد شد که شورای نگهبان فرد یا افراد را به عنوان رجل سیاسی مذهبی معرفی کند.

وی همچنین در رابطه با صحبت‌های حیدر مصلحی و تاکید آن بر نقش هاشمی در فتنه ۸۸ بیان داشت: در این باره آقای مصلحی باید پاسخ سوال را بدهد اما علی رغم آنکه در برخی رسانه‌ها منتشر و نقل شده که هاشمی در فتنه ۸۸ نقش داشته است این اظهارنظر خودشان است و به طور حتم از جانب خود این حرف‌ها را زده‌اند و من این صحبت‌ها را نکرده‌ام.

ولایتی در رابطه با رنگ نماد انتخاباتی نیز گفت: رنگ نماد ما باید رنگ خدا باشد و گام ما نیز در همین مسیر برداشته شود.
وی همچنین در رابطه با مذاکرات خود با آمریکا نیز گفت: من مذاکره با مقامات آمریکا را که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده است تکذیب می‌کنم و بیان می‌دارم که من هیچ گونه مذاکراتی با مقامات آمریکایی انجام نداده‌ام.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392, 19:19



» اخبار مرتبط:

  • ولایتی: حمله به سوریه،حمله به ایران است
  • در سوریه با فینال نهایی ایران و آمریکا روبه‌رو هستیم
  • پاسخ روحانی به پیام تبریک بشار اسد
  • ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد
  • واکنش به خبر مذاکره طالبان و ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟