مشروح اخبار


» اولین جشنواره ملی داستان خلیج فارس با معرفی برترین ها پایان یافت



مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره ملی داستان خلیج فارس که از دوشنبه 9 اردیبهشت 92 در یاسوج آغاز شده بود با معرفی افراد برتر پایان یافت.


مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره ملی داستان خلیج فارس که از دوشنبه 9 اردیبهشت 92 در یاسوج آغاز شده بود با معرفی افراد برتر پایان یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ ˈامین کمالوندیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک هزار و 47 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات انتخاب اولیه 72 اثر به مرحله پایانی جشنواره راه یافت.

وی بیان کرد: پس از داوری نهایی 31 اثر به عنوان آثار برگزیده در دو بخش داستان خلیج فارس و آزاد انتخاب و با اهدای جوایز مورد تجلیل قرار گرفتند.

کمالوندی اظهار کرد: در بخش داستان خلیج فارس ˈمهبدین اروندˈ از شوش اول شد، ˈهادی سالار ورزیˈ از شوش مقام دوم را کسب کرد و ˈحامد جلالیˈ از قم و ˈزهره زنگنهˈ از بوشهر نیز به طور مشترک صاحب عنوان سوم شدند.

وی عنوان کرد: در بخش آزاد این جشنواره نیز ˈمحمدرضا شریفیˈ از ورامین اول شد،ˈصابر محمدیˈ از گچساران رتبه دوم را تصاحب کرد و ˈسروش علیزادهˈ از رشت نیز به مقام سوم دست یافت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: افراد برگزیده این جشنواره در هر دو بخش داستان خلیج فارس و آزاد از 17 استان کشور بوده است.

ˈکرم الله محمدپورˈ افزود: داوری این آثار را سه داور از تهران، شیراز و کهگیلویه و بویراحمد بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: در حاشیه این جشنواره کارگاهی با موضوع بررسی معضلات حوزه داستان با حضور استادان برجسته استانی و کشوری برگزار شد که در آن نویسندگان مشکلات خود را مطرح کردند.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392, 20:06



» اخبار مرتبط:

  • آغاز جشنواره ملي داستان کوتاه خليج فارس در ياسوج
  • داوران نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس معرفی شدند
  • جشنواره شعر زاگرس با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • عکاس یاسوجی جایزه دوم جشنواره ملی عکس اقوام ایرانی را کسب کرد
  • دومین جشنواره برفی دنا با معرفی برترین ها پایان یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟