مشروح اخبار


» دومین جشنواره برفی دنا با معرفی برترین ها پایان یافت



دومین جشنواره برفی دنا روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی کشوری و استانی و با معرفی گروه ها و نفرات برتر در بخش های مختلف پایان یافت.


دومین جشنواره برفی دنا روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی کشوری و استانی و با معرفی گروه ها و نفرات برتر در بخش های مختلف پایان یافت.
به گزارش راک نیوز ؛alt

 

 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از 100 نفر در بخش های مختلف حائز رتبه های برتر و جوایزه ویژه جشواره شدند.

محمود باقری افزود: در بخش اسکی جوانان علیرضا احمد پورو صادق بینکانی به ترتیب نفرات اول و دوم از استان فارس و آرمین بشارتی از استان کهگیلویه وبویراحمد حائز رتبه سوم شد.

وی بیان کرد: در بخش اسکی بزرگسالان نیز رضا وفا از استان فارس، آرتین و آرمین بالش زر از استان کهگیلویه وبویراحمد به ترتیب رتبه اول تا سوم شدند.

باقری اظهار کرد: مریم حق بین از استان کهگیلویه وبویراحمد ، مریم زارع پور از فارس و نسترن تاج الدینی از استان کهگیلویه وبویراحمد نفرات اول تا سوم بخش اسکی بانوان شدند.

وی ابراز داشت: در بخش اسنوبرد نیز نصرالله ، امیر و عزیرالله باقریان هر سه از استان کهگیلویه وبویراحمد به ترتیب صاحب رتبه های اول و تا سوم شدند.

باقری افزود: دربخش مجسمه سازی حرفه ای نیز چهار گروه شامل دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری و دو گروه از استان کهگیلویه وبویراحمد حائز رتبه های برتر این جشنواره شناخته شدند.

وی افزود: در بخش مجسمه سازی آماتور نیز چهار گروه از استان کهگیلویه وبویراحمد از سوی داوران جشنواره حائز رتبه های برتر شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بخش مسابقه مجسمه سازی از سوی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه وبویراحمد نیز به 35 نفر با قید قرعه جوایزی اهدا شد.

وی اظهار کرد: در بخش برف پیمایی این جشنواره نیز با قید قرعه به 10 نفر جوایزی اهدا شد.

دومین جشنواره برفی دنا با شرکت 27 گروه از استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان ، فارس، بوشهر ، خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد با رقابت 108 هنرمند شرکت کننده برگزار شد.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1392, 19:18



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • برترينهاي جشنواره کشوري شعر« تمـدار بيت»
  • جشنواره سراسری شعر انقلاب وبرتری شاعره دهدشتی
  • برترین های جشنواره بازی های بومی و محلی جنوب و جنوب غرب کشور مشخص شدن
  • جوان هم استانی رتبه نخست جشنواره ادبیات داستانی را کسب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟