مشروح اخبار


» باز هم حادثه /۱۱ کشته و زخمی در برخورد پراید و پژو



۱۱ کشته و زخمی در برخورد پراید و پژو
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ 
برخورد ۲ خودرو در محور فیروز آباد - عسلویه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت. به گزارش راک نیوزبه نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس عصر دیروز در اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید در محورفیروز آباد -عسلویه ۴ سرنشین پراید در دم جان باختند و ۷ نفر زخمی شدند.
این حادثه به علت انحراف به چپ پراید رخ داد .براساس شنیده ها سه نفر ازسرنشین های پراید خانم بودند که متاسفانه هر 4نفر جان باختند

از سوی دیگر جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از کاهش ۲۰ درصدی تخلفات رانندگی در دور اول سفرهای نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد .

سردار احمد رضا رادان در حاشیه بازدید از طرح نوروزی استان فارس گفت : در نوروز امسال به رغم افزایش شمار مسافران و سفرهای نوروزی و افزایش نظارت و دوربین های کنترل و ثبت تخلفات و با همکاری مناسب مردم ، شاهد کاهش ۲۰ درصدی تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز و پرخطر هستیم .

سردار رادان ، عمده تخلفات حادثه ساز را واژگونی ناشی از خواب آلودگی ، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد و افزود : با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی از تمام ظرفیت های قانونی برای کاهش تخلفات به ویژه تخلفات خطرساز استفاده خواهد شد .



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1391, 17:07



» اخبار مرتبط:

  • 2 کشته و زخمي در محور شيراز - ياسوج
  • 3کشته و زخمي در محور نورآباد - گچساران
  • تصادف در محور شيراز- ياسوج و شیرازممسنی 7کشته وزخمی ..
  • يک کشته در سانحه رانندگي محور شيراز - ياسوج
  • 5 كشته و زخمي در حادثه محور فيروز آباد _ فراشبند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟