مشروح اخبار


» طلوع حامیان دولت عشق از فرودگاه شیراز



فرزند محسن رضایی که قبل از پدر عازم شیراز شده بود در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا پدر شما با کاندیدی ائتلاف خواهد نمود یا نه ؟
افزود : البته برخی کاندیدهای ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛صبح روزچهارشنبه دکترمحسن رضایی برای برگزاری چند سخنرانی وسفر به برخی شهرهای استان فارس وارد شیراز مرکز این استان میگردد.
براساس این گزارش حامیان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا قبل از طلوع آفتاب به انتظار ورود کاندیدای خود در فرودگاه شهید دستغیب شیراز  لحظه شماری میکنند.
در این سفر یکروزه اقا محسن ساعت 17:30 عصر در سالن سیناوصدرای دانشگاه علوم وپزشکی شیراز با دانشجویان به گفتگو خواهد نشست.
همچنین عصر روز سه شنبه با حضور فعالان ستادهای این کاندید ریاست جمهوری  فرزند دبیر مجمع تشخیص به سوالات وابهامات احتمالی حامیان رضایی  پرداخت.
فرزند محسن رضایی که قبل از پدر عازم شیراز شده بود در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا پدر شما با کاندیدی ائتلاف خواهد نمود یا نه ؟
افزود : البته برخی کاندیدهای ریاست جمهوری صحبت شده اما ائتلاف در کشور ما یعنی معامله بر سر آینده وفروش آینده دولت وی اضافه کرد که برخی گروهها که روزی قسم یادکرده بودند که یکی به صحنه می اید اما حالا هرسه آماده ثبت نام هستند.
این استاد دانشگاه برنامه های پدر خود را در راستای چشم انداز واقتصاد محور میدادند.
از حاشیه های این مراسم "وقتی فرزند محسن رضایی قرار بود با حضار صحبت کند از پشت میزبلند شد وبدون بلند گو سخن را آغاز کرد .وی خود را یک معلم معرفی کرد وبا در آوردن کت وبالازدن استین ها به شیوه معلمان قدم زنان در جلوی صندلی های ردیف اول به پرسش ها پاسخ گفت.



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1392, 23:44



» اخبار مرتبط:

  • تعجب خارجی ها از سفر محسن رضایی به شیراز +سند
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • امیدواریم از این تاخیرها در روند پیشرفت کشور نداشته داشته باشیم+تصاویر
  • رضایی شنبه میهمان یاسوجی‌هاست
  • محسن رضایی کی ثبت نام می کند؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟