مشروح اخبار


» رضایی شنبه میهمان یاسوجی‌هاست



رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه یازدهم خرداد به یاسوج می‌آید.
 
سید علی موسوی‌نور در گفت‌وگو با ‌فارس در یاسوج اظهار کرد: دکتر محسن رضایی سفر یک روزه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سفر یک روزه در عصر روز شنبه یازدهم خرداد ماه خواهد بود.

موسوی‌نور افزود: دکتر محسن رضایی پس از این که صبح روز شنبه آینده به استان فارس و شیراز سفر کرد، در عصر روز شنبه ساعت 5 به شهر یاسوج خواهد آمد و سپس در ساعت 6 عصر همان روز در مصلای امام خمینی شهر یاسوج با مردم به گفت‌وگو می‌نشیند.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان این‌که این سفر کوتاه خواهد بود و دکتر رضایی به همه شهرستان‌های استان سفر نخواهد کرد، یادآور شد: به دلیل پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی کاندیداها در محدودیت زمانی برای سفرهای استانی به سر می‌برند.

موسوی‌نور یکی دیگر از برنامه‌های این سفر فشرده را نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان کرد و افزود: طی امروز و فردا ساعت و مکان این نشست را برای اصحاب رسانه در استان معین می‌کنیم.

وی رضایی را فرزند زاگرس معرفی کرد و گفت: مردم به فرزند خود به پاس خدماتی که در هشت سال دفاع مقدس و در سایر سنگرها داشته احترام خواهند گذاشت و پیش‌بینی من این است که استقبال شایسته‌ای از این فرزند زاگرس خواهد شد.

موسوی‌نور از فعالیت ستادهای رضایی در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها خبر داد و گفت: تقریبا در همه مناطق استان این ستادها در حال فعالیت هستند و نظارت کاملی بر کار آن‌ها داریم.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1392, 20:59



» اخبار مرتبط:

  • فرزند عشایر به دیدار عشایر می آید /سفرمحسن رضایی به یاسوج
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • استقبال پرشور عشاير ياسوج از محسن رضايي/بی نظیرترین استقبال
  • سفر انتخاباتی محسن رضایی ازبهبهان ودهدشت تا گچساران وگناوه
  • افتتاح ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان گچساران +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟