مشروح اخبار


» افتتاح ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان گچساران +عکس



 با حضور مسئول شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در کهگیلویه و بویراحمد ستاد محسن رضایی امروز در گچساران افتتاح می‌شود

مسئول ستاد محسن رضایی در گچساران از افتتاح ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ستاد محسن رضایی امروز در گچساران افتتاح می‌شود

 

 

علی‌مراد کاظم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران  در گچساران اظهار کرد: ستاد انتخاباتی محسن رضایی امروز رأس ساعت 18 با حضور اصغر حبیبی فعال سیاسی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی محسن رضایی در کنار پارک دوستی و روبروی شورای اسلامی شهر دوگنبدان افتتاح می‌شود، افزود: این ستاد با حضور و سخنرانی سرهنگ علی‌اصغر حبیبی فعال سیاسی انتخاباتی در گچساران افتتاح می‌شود.

کاظم‌پور با دعوت از هواداران و اقشار مختلف مردم برای حضور در ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: از اقشار مختلف جامعه، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان و تمامی کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند؛ برای حضور در این ستاد دعوت به عمل می‌آید.

وی رعایت مر قانون و اصول و اخلاق انتخاباتی را مهم‌ترین اولویت کاری و فعالیت این ستاد عنوان کرد و گفت: همدلی، وحدت و دوری از تخریب و تضعیف دیگر کاندیداها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

مسئول ستاد محسن رضایی در گچساران تصریح کرد: کمیته‌های مختلف انتخاباتی محسن رضایی تشکیل و آماده فعالیت برای این کاندیدای ریاست جمهوری در گچساران بر اساس رعایت قانون است./فارس/




تاریخ انتشار : 9 خرداد 1392, 10:40



» اخبار مرتبط:

  • درگچساران رخ داد / پیامک انتخاباتی که تکذیب شد!
  • رضایی شنبه میهمان یاسوجی‌هاست
  • ستاد رضايي در بوشهر: خبر درگيري كذب است
  • رئیس ستاد جبهه مستضعفین حامیان قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • تخریب ستادهای محسن رضایی در زاهدان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟