مشروح اخبار


» یکی پیاده میرود برای ثبت نام 2تا اصلا نمی روند/اختلاف در ائتلاف



دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان خبر از انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره داد و گفت : محمدحسن ابوترابی فرد به عنوان تنها گزینه ائتلاف پنج گانه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.
اماتازه ترین خبرها حاکیست که متکی زیر ائتلاف زده و..


دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان خبر از انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره داد و گفت : محمدحسن ابوترابی فرد به عنوان تنها گزینه ائتلاف پنج گانه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

حجت الاسلام موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه محمدحسن ابوترابی فرد گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه شد، گفت: در جلسه ای که  با حضور تمام اعضای ائتلاف پنج گانه تشکیل شد، همه اعضا با تفاهم آقای ابوترابی فرد را به عنوان گزینه نهایی ائتلاف انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش از این گفته شده بود نظرسنجی و نظر جامعتین دو ملاک انتخاب کاندیدای نهایی این ائتلاف است، آیا نظر جامعتین نیز در انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه تأثیرگذار بوده است، افزود: جامعتین روی مصادیق نظر نمی دهند و بعد از اینکه ائتلاف ها به گرینه نهایی رسیدند ممکن است ساز و کاری از سوی آنها برای رسیدن به کاندیدای واحد جریان اصولگرایی ارائه شود.

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای ائتلاف به این نتیجه پایبند خواهند بود، تصریح کرد: تقریبا تمام اعضا از نتیجه ائتلاف رضایت داشتند و همان طور که از قبل گفته شده بود تنها یک نفر از این ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام خواهد کرد.
این درحالیست که:

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول این ائتلاف برای انتخابات ریاست‌جمهوری  هستم و ثبت نام خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: متکی: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول ائتلاف هستم

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی راک نیوز ، منوچهر متکی  در حاشیه سفر انتخاباتی به مازندران در شهرستان ساری درباره نتیجه معرفی منتخب ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ائتلاف اصولگرایان باید پنج نفره باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس نظرسنجی به عنوان نفر اول ائتلاف پنجگانه حضور دارم و ثبت‌نام می‌کنم.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان همچنین در بخشی از سخرانی خود در مسجد شکوهی شهرستان ساری که در جمع مردم مرکز مازندران صورت گرفت در پاسخ به پرسشی از سوی یکی از حاضران در جلسه درباره ادامه حضورتان در ائتلاف پنج‌گانه تصریح کرد: از هشتم اسفندماه سال گذشته که ائتلاف مطرح شد، بنا شد که بر اساس نظر بزرگان ساز و کار و مکانیزمی تعریف کنیم که بر اساس آن کار را جلو ببریم.

متکی یادآور شد: در این ائتلاف مصوب شده بود که معرفی کاندیدای ائتلاف بر اساس نظرسنجی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول این ائتلاف هستم و قاعدتاً مصمم هستم که در میدان حضور داشته باشم.
درتازه ترین خبرها آمده که محسن رضایی قصد دارد از نمازجمعه تا ستادانتخابات وزارت کشور را پیاده طی نماید.
دقایقی پیش غلامعلی حداد عادل نیز ثبت نام نمود.
پورمحمدی وباهنر اعلام انصراف از ثبت نام داده ودلیل آن را ائتلاف با ابوترابی فرد ذکر کردند.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1392, 10:57



» اخبار مرتبط:

  • ائتلاف سه‌گانه برای دومین بار با آیت‌الله ها دیدار کردند
  • ائتلاف 1+2 در آستانه انحلال
  • تازه ترین خبر از اردوگاه اصلاح طلبان : ائتلاف شریعتمداری با 3نفردیگر
  • دردسر این روزهای اصولگرایان
  • واکنش حداد به خبر ائتلاف روحانی و عارف
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟