مشروح اخبار


» فروش فوری و پیش‌فروش محصولات سایپا آغاز شد



معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوری و پیش فروش نقدی محصولات گروه سایپا با قیمت های جدید مصوب شورای رقابت خبر داد. فروش فوری و پیش‌فروش محصولات سایپا آغاز شدبه گزارش راک نیوز، محمد علی قادری در خصوص فروش فوری خودرو های تیبا، خانواده محصولات x۱۰۰ و وانت دیزل گفت: فروش این محصولات با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه هم اکنون برقرار می باشد . پیش فروش نقدی تیبا و محصولات خانواده x۱۰۰ با موعد تحویل مرداد تا مهر ماه ۹۲ با سود مشارکت ۲۵ درصدی جاری می باشد و پیش فروش نقدی وانت های بنزینی و دو گانه سوز با سود مشارکت ۱۸ درصدی و موعد تحویل مرداد ماه ۹۲ نیز شامل این طرح فروش می باشد.

وی افزود: تعهدات انواع محصولات گروه خودرو سازی سایپا و پیش فروش خودرو تندر ۹۰، پارس تندر، تیانا و پیکاپ به زودی اعلام خواهد شد . در ضمن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودرو های فرسوده در حال حاضر جاری می باشد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.



تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1392, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • آغاز فروش ویژه تابستانی محصولات سایپا
  • پیش فروش تندر 90 پارس خودرو آغاز شد (+شرایط)
  • فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد
  • از فردا؛ پیش‌فروش محصولات جدید سایپا
  • آغاز فروش فوری اینترنتی سایپا با شرایط تحویل فوری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟