مشروح اخبار


» حمایت 1333 دانشجوی بوشهری از رضائی



با انتشار بیانیه‌ای، 1333 دانشجو و نخبه بوشهری حمایت خود را از محسن رضائی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه این دانشجویان آمده است: ما بايد بدانيم كه اگر ملت‌ها چيزى را خواستند، تحقق پيدا مى‏كند. سرنوشت هر ملتى به دست خودش است. هر ملتى بايد سرنوشت خودش را، خودش تعيين كند. با اراده ملت‌ها، اراده‏اى كه تبع اراده خداست، اراده‏اى كه براى خداست، غير ممكن‏ها ممكن مى‏شود و محال‌ها واقع. ما به نيروى ملت اتكا داريم. جلب نظر مردم از امورى است كه لازم است. (امام خمینی«ره»)

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هم اينك كه درآستانه سرنوشت سازترين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامي قرار گرفته ايم بدون ترديد عمل به اين تكليف ملي و شرعي و پيروي از راه امام امت و شهداي انقلاب اسلامي، بار گراني است كه بر دوش آحاد ملت خداشناس و به خصوص جوانان و نخبگان اين ملت گذاشته شده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعي از دانشجویان و نخبگان استان بوشهر به نمايندگي از مردم شجاع و آزاده این ديار و در کنار جامعه دانشجويي ايران اسلامي، به وظایف خود كه همان آگاه سازي ملت در راستاي انتخاب كانديداي اصلح است واقف بوده و به نداي ولي امر مسلمين مبني بر خلق «حماسه سياسي، حماسه اقتصادی» ديگر لبيك گفته و در راستای اعتلاي اهداف و آرمان هاي این انقلاب الهی خواهيم كوشيد.

در ادامه می‌خوانیم: ما به عنوان قطره اي از درياي بيكران و خروشان ملت خداشناس و با بصيرت، برای انتخاب كانديداي اصلح و شايسته رياست جمهوري، که فردي کارآزموده، توانمند، مدیر و مدبر، معتقد به اهداف و آرمان هاي این انقلاب و دلسوز ملت و اسلام باشد؛ و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون ويژگيهاي فرد اصلح و ملاک مهم «امتیازات امروز منهای ضعفها»، دكتر محسن رضايي را شخصيتي معتقد به نظام و قانون اساسی، با تجربه، اقتصاد دان، با تدبیر و همچنین مهذب اخلاقی و پیرو رهبری و ولایتمدار واقعی یافتیم.

دانشجویان بوشهر افزوده‌اند: جامعه دانشجویي استان شهید پرور بوشهر، با توجه به سابقه در خور تحسین و همتی که از جناب آقاي دكتر رضايي سراغ دارد، حمایت خود را از كانديداتوري اين شخصيت فرهيخته اعلام و امید دارد كه با تخصص و درايتي كه در ايشان سراغ داريم زمينه هاي اعتلاي جامعه ايران اسلامي و رهايي از بند تحريم ها و توطئه هاي دشمنان خارجي و داخلي كه خواسته و ناخواسته با سوء مديريت كشور را در شرايط سخت شعب ابي طالب فرو برده اند، فراهم آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: شک نداریم که حضور دکتر محسن رضایی در انتخابات، این رخداد را به حماسه­ای ملی و جهانی بدل خواهد کرد و با استقرار «دولت عشق» که با تخصص و شایستگی همراه خواهد بود، به سوی جامعه آرمانی پیش خواهیم رفت. لازم به ذکر است حمایت ما از دکتر محسن رضایی قطعی است و حضور شخصیت های سیاسی دیگر در انتخابات هیچ خدشه ای به انتخاب ما وارد نخواهد کرد.

این بیانیه به امضای 1333 نفر از دانشجویان و نخبگان بوشهری رسیده است.




تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1392, 19:53



» اخبار مرتبط:

  • حمايت جبهه اصلاحات از کاندیداتوری روحانی
  • تخصص اقتصادی، ما را به انتخاب شما ترغیب کرده است
  • موحد:تحريم‌ها هيچ خللي به عزم ملت ايران وارد نمي‌كند
  • تشكر ائمه جماعت از دكتر عارف
  • بيانيه هاشمي خطاب به مردم ايران /سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟