مشروح اخبار


» تخصص اقتصادی، ما را به انتخاب شما ترغیب کرده است



در این نامه همچنین خطاب به محسن رضایی تصریح شده است: آنچه باعث شد به شما روی آوریم، ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی است که نمونه‌های آن به صورت بارز در گفتار، رفتار و کردارتان نمایان است و از نظر ما حضور شما در انتخابات یازدهم ریاست

در نامه‌ای 3 هزار و 14 نفر از اقشار مختلف مردم فارس از محسن رضایی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: سردار اقتصاد به میدان بیاید

 

پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز :     در این نامه خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در شرایط کنونی ملت ایران بار دیگر در معرض آزمونی بزرگ قرار گرفته است.

به گفته امضاءکنندگان این نامه، حضور گسترده مردم در انتخابات تحریم‌ها و فشارهای خارجی بلکه مشکلات داخلی از جمله سوء‌مدیریت‌ها و بد‌اخلاقی‌ها را نیز پایان می‌دهد.

نویسندگان در نامه سرگشاده خود بیان کرده‌اند: شکی نیست که چالش‌های داخلی و خارجی هویت دینی بلکه توانایی و روحیه خود‌باوری ملت را هدف قرار داده است.

در این نامه همچنین عنوان شده است: برای پرهیز از پرداخت هزینه آزمون و خطای برخی مسئولان توسط ملت، جمعی از جوانان و دانشجویان و اقشار مختلف فارس حضور فردی توانمند در کسوت مدیریت دستگاه اجرایی را ضروری می‌دانند.

در این نامه همچنین خطاب به محسن رضایی تصریح شده است: آنچه باعث شد به شما روی آوریم، ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی است که نمونه‌های آن به صورت بارز در گفتار، رفتار و کردارتان نمایان است و از نظر ما حضور شما در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به تحقق فرمایش مقام معظم رهبری یعنی «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» منجر می‌شود و علاوه بر آن سوء‌مدیریت‌ها، تورم و گرانی، بیکاری، بی‌اخلاقی و... را از میان می‌برد.

نویسندگان نامه ادامه داده‌اند: ولایت‌مداری و اعتماد قلبی شما به مقام معظم رهبری، اهمیت دادن به جوانان و نسل سوم و چهارم، برنامه‌ریزی دقیق و جامع در حوزه‌های مختلف، حسن تدبیر، فراجناحی بودن و مهم‌تر از همه برخورداری از تخصص اقتصادی، ما را به انتخاب شما به عنوان گزینه اصلح ترغیب کرده است.

در پایان‌نامه جمع دانشجویان، نخبگان و اقشار مختلف استان فارس که آن را امضا کرده‌اند، از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته‌اند که با حضور خود در عرصه ریاست جمهوری، در راستای رفع چالش‌های گریبانگیر ملت ایران که به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌انجامد، گام بردارد.

3 هزار و 14 امضا‌ کننده این نامه ضمن دعوت از ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در انتخابات، خواستار به کار‌گیری عقلانیت و منطق و در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی کنونی، در انتخاب اصلح شده و حمایت همه‌جانبه از  دکتر محسن رضایی را انتخابی عقلانی برای پیشرفت و اعتلای ملت دانسته‌اند.



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1392, 18:17



» اخبار مرتبط:

  • محسن رضایی در گچساران چه گفت ؟
  • نظر محسن رضایی درباره رای چهار میلیونی
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • حمایت 1333 دانشجوی بوشهری از رضائی
  • بیکاری عزت جوانان را می‌شکند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟