مشروح اخبار


» نظر محسن رضایی درباره رای چهار میلیونی



دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور وارد آزمون سخت اقتصادی شده و همگی باید به دولت کمک کنیم تا از این گردنه اقتصادی به سلامت عبور کند.رضایی با اشاره به..

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور وارد آزمون سخت اقتصادی شده و همگی باید به دولت کمک کنیم تا از این گردنه اقتصادی به سلامت عبور کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی خود در شهرکرد گفت: در انتخابات اهداف بزرگی داشتیم که به بخش بزرگی از آن‌ها دست یافتیم.

وی افزود: پیروزی ملت ایران اولین و بزرگ‌ترین هدف ما در این عرصه بود که محقق شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که انتخابات در ایران تشریفاتی نیست، افزود: مردم سالاری در ایران زنده است و مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات ثابت کردند که دموکراسی در ایران اسلامی جاری است.

به گزارش راک نیوز ، وی با بیان این‌که جامعه ایران یک جامعه آزاد است، تصریح کرد: پیام ملت ایران در انتخابات به همه ملت‌های جهان رسید و ما امیدواریم آمریکا و اروپا نیز این پیام را دریافت کنند و دست از تحریم کشور بردارند.

رضایی با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی حماسه سیاسی گفت: بی‌اثر شدن نقشه‌های دشمن و خنثی شدن تحریم آن‌ها از مهم‌ترین این دستاوردها محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: درصد بالای مشارکت مردم و سلامت برگزاری انتخابات شاخصه‌های مهمی از دموکراسی در ایران را به جهانیان نشان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که کسب چهار میلیون رای در انتخابات یک رای خالص بود، افزود: این تعداد رای نه با صرف هزینه‌های هنگفت و نه از طریق جناح بازی بلکه بر اساس شعور، بصیرت و آگاهی مردم کسب شد و این موفقیت بزرگی برای من محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که به جز این چهار میلیون رای میلیون‌ها نفر دیگر در کشور وجود دارند که برنامه‌های اینجانب را قبول داشته اما بنا به دلایلی به من رای ندادند و این موضوع باید روزی موشکافی شود.

رضایی عنوان کرد: بازگشت اخلاق به فضای سیاسی کشور و منعکس کردن صدای مردم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پس از پایان انتخابات در کشور شکل گرفته و انتظار می‎رود این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی پس از انتخابات دل و جرات پیدا کرده و صدای مردم را به خوبی منعکس می‌کند تا کسانی که خود را به خواب زده‌اند، بیدار شوند.

این مسئول اقتصاد را مشکل اساسی مردم و نظام دانست و گفت: با رفع چالش‌های فراروی اقتصاد بسیاری از مشکلات از جمله گرانی، بیکاری، بی‌ثباتی در پول کشور رفع می‎شود.

وی با بیان این‌که اقتصاد مسئله مهمی است، خاطرنشان کرد: کشور وارد آزمون سخت اقتصادی شده و همگی باید به دولت کمک کنیم تا از این گردنه اقتصادی به سلامت عبور کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز برای شرکت در نخستین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1392, 23:05



» اخبار مرتبط:

  • محسن رضایی در گچساران چه گفت ؟
  • امروز مصلحت در به صحنه آمدن ‌امثال من است
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • مبلغ یارانه در سال آینده چقدر است
  • دلیل غیبت احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود