مشروح اخبار


» محسن رضایی در گچساران چه گفت ؟



این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در کنار همه این مسائل بیکاری جوانان در کشور ما بیداد می‌کند و هیچ‌گاه در طول سی و چهار سال گذشته انقلاب، بیکاری جوانان تحصیلکرده و متخصص به این حد و اندازه نرسیده بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: منازعات سیاسی، تفرقه‌ها و لشکرکشی‌های سیاسی مردم را خسته کرده و مشکلات اقتصادی مانند گرانی و بیکاری به شدت معیشت مردم را به تأثیر خود درآورده است.
به گزارش  راک نیوزاز گچساران، همایش بزرگ تبیین اهداف «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» امروز و با حضور اقشار مختلف مردم گچساران در محل سالن وحدت این شهرستان برگزار شد.
دبیر تشخیص مصلحت نظام در این همایش اظهار کرد: امروز کشور ما در شرایطی قرار دارد که رهبر انقلاب نام حماسه را برای عبور از این شرایط برگزیده‌اند.
محسن رضایی ابراز داشت: پس با این نامگذاری معلوم می‌شود که شرایط کنونی ایران بسیار حساس و مهم است چرا که در غیر این صورت نام حماسه بر آن گذاشته نمی‌شد.
برای عبور از مشکلات سیاسی و اقتصادی باید حماسه آفرینی کرد
این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: حماسه بیانگر کار و اقدام مهم و بزرگی است که با حماسه صورت می‌گیرد و به صورت عادی و مثل گذشته نمی‌توان مشکلات را حل کرد.
رضایی بیان داشت: اگر بخواهیم مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی را حل کنیم با یک حرکت عادی نمی‌توان بر مشکلات غلبه کرد و باید یک حماسه آفرید.
وی گفت: پس این نامگذاری نشان می‌دهد که امسال سال مهمی برای ایران بوده و سال سرنوشت است و می‌تواند بر آینده ایران تأثیر بسیار تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.
رضایی با بیان این‌که اگر این حماسه آفریده شود، آینده ما بسیار پررونق خواهد بود، افزود: اگر نتوانیم این حماسه را بیافرینیم سرنوشت نظام و ملت ما تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد پس اگر امسال را سال سرنوشت بدانیم بی‌مناسبت نیست.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر هم در رابطه با خارج از ایران و با غرب با یک چالش جدی روبرو شده‌ایم، تصریح کرد: اوج این چالش‌ها تحریم‌‌های اقتصادی است.
دبیر تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز عدم انسجام سیاسی وجود دارد، ابراز داشت: منازعات سیاسی، تفرقه‌های سیاسی و مشکلات اقتصادی مانند گرانی و بیکاری به شدت معیشت مردم را به تأثیر خود درآورده است.
رضایی خاطرنشان کرد: تفرقه‌های سیاسی، لشکرکشی‌های سیاسی و منازعات سیاسی همه ملت ایران را خسته کرده است.
وی افزود: این اختلافات سیاسی که می‌توانست موتور محرکه‌ای برای جامعه باشد به حالت خودزنی، تخریب، اهانت و توهین رسیده است و این باید پایان داده شود.
رضایی عنوان داشت: ملت ایران نمی‌تواند شاهد این باشد که از یک طرف تحریم شده و فشارهای بین‌المللی بر ایران وارد است و از یک طرف دیگر خودزنی صورت می‌گیرد و عدم سازش و برادری در کشور ما موج می‌زند.
این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در کنار همه این مسائل بیکاری جوانان در کشور ما بیداد می‌کند و هیچ‌گاه در طول سی و چهار سال گذشته انقلاب، بیکاری جوانان تحصیلکرده و متخصص به این حد و اندازه نرسیده بود.
رضایی با بیان این‌که بیکاری عزت جوانان را می‌شکند و جوان را خسته می‌کند، یادآور شد: مسأله بیکاری بسیار مهم و حساس بوده و نمی‌توان گفت بیکاری نیست و نمی‌توان براحتی از آن گذشت و باید برای آن راه حل مناسبی در نظر گرفت.
45 هزار تومان امسال برابر 15 هزار تومان سال گذشته است
دبیر تشخیص مصلحت نظام، گرانی را از دیگر مشکلات پیش روی ملت ایران دانست و ابراز داشت: گرانی‌های موجود قدرت خرید مردم را پائین اورده است.
رضایی خاطرنشان کرد: گرانی‌های موجود، بیکاری جوانان تحصیلکرده و وجود منازعات  سیاسی به هیچ عنوان برای این نظام و این انقلاب قابل قبول نیست.
وی افزود: نظام ما شرایط سختی را پشت سر گذاشته و برای به دست اوردن این جایگاه خون هزاران شهید را داده و وجود این مشکلات زنگ خطر بوده و باید راه حلی منطقی و صحیح برای عبور از این مشکلات ارائه داد.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1392, 04:52



» اخبار مرتبط:

  • بیکاری عزت جوانان را می‌شکند
  • نظر محسن رضایی درباره رای چهار میلیونی
  • امروز مصلحت در به صحنه آمدن ‌امثال من است
  • تخصص اقتصادی، ما را به انتخاب شما ترغیب کرده است
  • سقوط پول ملی کمتر از سقوط خرمشهر نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟