مشروح اخبار


» نعمتی‌پور رئیس سازمان تبلیغات چرام شد



اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام از نهادهای فعال در برگزاری مراسم و مناسبت‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت‌الاسلام حسین مرادی که در این مدت مسئولیت این اداره را بر عهده داشته است، پس از تلاش‌های مخلصانه، مسئولیت کار را به رئیس جدید این اداره حجت‌الاسلام نعمتی‌پور سپرد.

صبح امروز طی مراسمی و با حضور فرماندار چرام، مدیرکل سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه چرام، جمعی از روحانیون و مسئولان محلی با تودیع رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی چرام، رئیس جدید این اداره معرفی شد.

این آیین با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسین مرادی در حالی برگزار شد که پنج نفر از اعضای حاضر در جلسه به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین مرادی ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) با بیان اینکه روحانیون وقتی لباس مقدس را می‌پوشند خود را وقف دین می‌کنند، اظهار داشت: در مدت مسئولیت خود در شهرستان چرام ذره‌ای دغدغه فرهنگی نداشتم چرا که می‌دانستم فرماندار محترم چندین قدم از ما جلوتر حرکت می‌کردند.

رئیس سابق سازمان تبلیغات چرام با اعلام مطلوب برگزار شدن مسائل فرهنگی در چرام عنوان کرد: شهرستان چرام از نظر فرهنگی و دینی نسبت به دیگر شهرستان‌ها با توجه به وسعت جغرافیایی و از نظر فرهنگی اگر بالاتر نباشد، کم‌تر هم نیست.

وی افزود: اگر به نماز جمعه چرام توجه شود خواهیم دید که با توجه به جمعیت شاید یکی از پر جمعیت‌ترین نماز جمعه‌ها در سطح کشور باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه اعتکاف شهرستان چرام خاطرنشان کرد: وقتی این برنامه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد که مسائل فرهنگی این شهرستان در چه حدی است.

مرادی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی در این شهرستان و با بیان اینکه این برنامه‌ها مورد هجوم و استقبال مردم قرار می‌گرفت، متذکر شد: با این وجود شهرستان چرام شهرستانی فرهنگی است که خدا را شاهد می‌گیرم در این مدت زمان و مسئولیت نشناختیم و با امید مسئولیت به این شهرستان نیامدم.




تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1392, 12:31



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره برق چرام منصوب شد
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام معارفه شد
  • رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام منصوب شد
  • خداحافظی اجباری اولین فرماندار چرام
  • شهرداران شهرهای چرام و سوق در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟