مشروح اخبار


» رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام منصوب شد



صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان چرام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، سید احمد مرتضوی با بیان اینکه همه ما و همه کسانی که دل در گرو خدمت به جامعه دارند، می‌دانند که منشأ همه تحولات در جامعه، دانشگاه است، اظهار کرد: اگر قرار است در یک جامعه در زمینه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تحول ایجاد شود، باید به سمتی رفت که دانشگاه حرکت می‌کند.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به این موضوع که ما از نخبگان، فرهیختگان و از صاحبان فکر و اندیشه در زمینه پیشرفت کمتر استفاده کردیم، عنوان کرد: باید از ابتدایی‌ترین مسائل تا پیچیده‌ترین آنها که در جامعه موجود است با حوزه علم و دانشگاه هم‌اندیشی کرده تا بهتر بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و پیشرفت‌های بیشتری حاصل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر در کنار تخصص به تعهد هم بپردازیم، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف خواهد شد، ابراز کرد: جایگاه رفیع دانشجو، دانشگاه و استاد باید در جای خود محفوظ و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه دو دانشگاه پیام نور و صنعت ‌‌و ‌معدن در شهرستان چرام فعالیت دارند، متذکر شد: دانشجویان غیربومی می‌توانند سفیران خوبی برای معرفی شهرستان چرام به استان‌های دیگر باشند.

مرتضوی، شهرستان چرام را دارای رتبه‌های برتر از نظر کشاورزی و گردشگری در استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد اعلام کرد و گفت: معدن فسفات ما که در کشور اول است در خاورمیانه حرف برای گفتن دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند با بیان اینکه هر کجا پیشرفت و روشنایی بوده از علم بوده است، ابراز داشت: دو بال ترقی و پیشرفت انسان برای رسیدن به حدکمال دو بار علم و تقوا است.

مشاور فرهنگی کمیته امداد چرام اذعان داشت: در دنیای امروز و در هجوم شبهات، تنها کسی می‌تواند در مقابل شبهات فرهنگی پاسخگو باشد که مجهز به سلاح علم باشد.

در این مراسم باقر کارگر به عنوان رئیس جدید پیام‌نور چرام معرفی و از خدمات سیدحسین گنجی‌پور تقدیر به عمل آمد.fars




تاریخ انتشار : 30 آذر 1391, 13:22



» اخبار مرتبط:

  • شش رشته جدید در دانشگاه پیام نور چرام راه اندازی شد
  • جشن ورودی‌های جدید پیام‌نور دهدشت برگزار شد
  • رئیس جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • رئیس دانشگاه پیام‌نور لیکک منصوب شد
  • نعمتی‌پور رئیس سازمان تبلیغات چرام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟