مشروح اخبار


» باجناق را كشتند تا رابطه پنهاني را مخفي نگه دارند



با اينكه هنوز خبر دقيقي از انگيزه متهمان براي اين قتل مشخص نيست شنيده هاي خبرنگار ما حكايت از وقوع قتل با انگيزه روابط پنهاني دارد. تماس هاي تلفني اتفاقي خبرنگار ما با تعدادي از اهالي مهدي شهر سمنان كه در جريان وقوع اين قتل قرار داشتند حاكي از آن است كه رابطه نامشروع ميان يك زن و شوهر خواهرش منجر به وقوع اين جنايت شده است.
   
با اين حال معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سمنان تنها به اعلام خبر دستگيري سه متهم شامل يك زن و دو مرد در اين رابطه بسنده و تصريح كرد: عاملان اين جنايت در بازجويي هاي فني و پليسي به قتل اين مرد متاهل اعتراف كرده اند.
   
شنيده هاي خبرنگار اعتماد حكايت از اين دارد كه دهمين روز از ارديبهشت ماه امسال وقوع يك فقره فوت مشكوك از سوي يكي از پرسنل بيمارستان سينا در مهدي شهر استان سمنان به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش شد.
   
همزمان با اعلام اين گزارش از سوي ماموران كلانتري مركزي مهدي شهر به بازپرس كشيك قتل، تيمي ويژه از عوامل تشخيص هويت و پزشكي قانوني به همراه بازپرس پرونده به بيمارستان سينا اعزام شدند. بررسي هاي اوليه ماموران حكايت از اين داشت كه مردي حدودا 41 ساله به نام «منصور» در حالي كه از ناحيه شكم مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته در اين بيمارستان فوت كرده است. پس از آنكه به دستور بازپرس پرونده جسد براي انجام معاينات دقيق تر و تشخيص علت دقيق مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد تيمي از كارآگاهان جنايي به دستور قاضي پرونده مامور كشف اين معما شدند.
   
پيگيري هاي خبرنگار ما حاكي از آن است كه روابط پنهاني بين همسر مقتول و با جناق او منجر به وقوع اين جنايت شده است. يك منبع آگاه درباره انگيزه وقوع اين قتل به خبرنگار ما گفت: متهمان در بازجويي ها، اعتراف كردند كه براي اينكه مقتول را از سر راه خود بردارند دست به اين جنايت زده اند.
   
اهالي مهدي شهر نيز كه اين قتل در آنجا به وقوع پيوسته است نيز اين موضوع را تاييد كردند. يكي از اهالي اين شهرستان به نام وحيد به خبرنگار ما گفت: خبر اين جنايت در كل منطقه مهدي شهر پيچيده است ما هم شنيديم كه همسر مقتول با شوهر خواهرش در ارتباط بوده و با دست به يكي كردن و براي اينكه شوهر او را از سراه بردارند او را كشته اند.
   
يكي ديگر از اهالي اين شهرستان نيز كه مي گفت همسايه اين خانواده است به خبرنگار ما گفت: با اينكه مدت ها از ازدواج منصور و زنش گذشته بود آنها هيچ بچه يي نداشتند اما ما هم شنيديم كه همسر مقتول با شوهرخواهرش، در ارتباط بود و براي اينكه «منصور» را از سر راه بردارند با همدستي يكي ديگر از دوستان شوهرخواهرش منصور را به قتل رساندند.
   
شنيده ها حكايت از اين دارد كه مقتول با يك اسلحه جنگي به قتل رسيده است با اين حال مقامات انتظامي استان اين خبر را هنوز تاييد يا تكذيب نكرده اند. سردار محمد رضا ميرزايي، فرمانده انتظامي استان سمنان نيز درباره قتل اين مرد به خبرنگار «اعتماد» گفت: دهم ارديبهشت ماه امسال پس از اعلام وقوع اين قتل و با توجه به حساسيت موضوع، اكيپ ويژه يي از كارآگاهان مجرب پليس آگاهي مامور رسيدگي به اين پرونده شدند.
   
سردار ميرزايي همچنين تصريح كرد: در جلسات متعدد كارشناسي زواياي گوناگون اين جنايت مورد تجزيه و تحليل پليس قرار گرفت و در حالي كه در وهله اول هيچ گونه سرنخ و انگيزه يي براي وقوع اين جنايت به چشم نمي خورد كارآگاهان پليس موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني- پليسي سرنخ هايي را در اين رابطه به دست آورند.
   
فرماندهي انتظامي استان سمنان با اشاره به اينكه كارآگاهان موفق شدند هفته گذشته عاملان اين جنايت را دستگير كنند به خبرنگار ما گفت: ابتدا دو مظنون در اين رابطه دستگير شدند كه در بازجويي ها به قتل اين مرد اعتراف كردند و نفر سومي را هم به عنوان يكي ديگر از همدستان شان معرفي كردند كه اين شخص نيز با هماهنگي هاي پليسي در همان روز دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.
   
سردار ميرزايي از كشف اسلحه گرمي كه قتل با آن انجام شد نيز خبر داد و گفت: اين اسلحه در كوه هاي اطراف مهدي شهر كشف و ضبط شد.
   
بر اساس اين گزارش متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقيقات در زمينه مشخص شدن انگيزه هاي اين جنايت ادامه دارد.

منبع:تابناک




تاریخ انتشار : 7 خرداد 1392, 08:47



» اخبار مرتبط:

  • خواهركشي با شليك كلاشينكف
  • عامل جنايت بعد از 4 سال رسوا شد
  • وظیفه شناسی به قیمت جان/قتل دو مامور پليس تهران
  • زن اراكی شوهرش را آتش زد
  • برادري خواهرش را سر بريد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟