مشروح اخبار


» شهادت یک نفر از پرسنل پلیس راهور



    پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛   تیراندازی اشرار مسلح در محور ارتباطی ایرانشهر -سرباز منجر به شهادت یک نفر از پرسنل راهور سیستان و بلوچستان شد.                                                                                                                                                                                                                                  alt

فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: اشرار مسلح عصر روز گذشته در اقدامی کور و در جریان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در محور ایرانشهر-سرباز یک تن از پرسنل خدوم نیروهای پلیس راهور جنوب استان را به شهادت رساندند.

علی آهنگران افزود: در جریان این تیراندازی ستوان رحیمی جمعی یگان پلیس راه جنوب استان در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی در تشریح این ماجرا ادامه داد: اشرار مسلح به وسیله یک خودروی پژو 405 و فاقد پلاک شناسایی در کیلومتر 15 محور ایرانشهر به سمت گشت پلیس راه آتش گشودند و منجر به شهادت یک تن از پرسنل پلیس راه شدند.

 تیراندازی اشرار مسلح در محور ارتباطی زاهدان - خاش در ماه گذشته نیز منجر به شهادت دو نفر از پرسنل راهور سیستان و بلوچستان شد.




تاریخ انتشار : 13 خرداد 1392, 12:50



» اخبار مرتبط:

  • هلاکت 4 شرور مسلح در لارستان
  • ترور دو مأمور نیروی انتظامی در سرباز
  • ۶ کشته در درگیری پلیس و اشرار در جنوب شیراز
  • انهدام کاروان مسلح اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر توسط وزارت اطلاعات
  • محور بهبهان - رامهرمز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟