مشروح اخبار


» رهبر معظم انقلاب: من به هیچکسی نظر ندارم.



حضرت آیت الله خامنه ای انتخابات را نشانه امید به نظام اسلامی خواندند و تاکید کردند : رای به هریک از 8 نامزد رای به جمهوری اسلامی و رای به اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

حضرت آیت الله خامنه ای انتخابات را نشانه امید به نظام اسلامی خواندند و تاکید کردند : رای به هریک از 8 نامزد رای به جمهوری اسلامی و رای به اعتماد به نظام و سازوکار  انتخابات است. 

مقام معظم رهبری با بیان اینکه اصل مطلب در انتخابات ایجاد حماسه سیاسی است و حضور حماسی مردم در پای صندوق ها افزوند: حماسه یعنی کار افتخار افرینی که با شور و هیجان انجام شود .

رای به هر نامزدی رای به اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است

ایشان تاکید کردند:  هر رایی که شما به یکی از نامزدهای محترم بدهید رای به جمهوری اسلامی دادید و رای به هر نامزدی رای به جمهوری اسلامی است و رای اعتماد به نظام و ساز و کار انتخابات است.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید فرمودند: ورود به عرصه انتخابات به معنای اعتماد به جمهوری اسلامی است و در درجه دوم رای به کسی است که شما ، آن خواهر و برادر و بنده حقیر تشخیص داده ایم برای آینده کشور مفید تر از دیگران است . دشمنان در خارج به این فکر هستند که از انتخابات تهدیدی درست کنند در صورتی که فرصت بزرگی است، آنها دنبال سرد کردن انتخابات هستند و یا فتنه به وجود بیاورند و در سال 88 فتنه درست کردند و دشمنان این ملت دنبال این چیزها هستند، آنها اشتباه می کند و مردم ما را نشناخته اند و روز نهم دی را فراموش کردند.

ایشان در ادامه افزودند: آنهایی که فکر می کنند یک عده کثیری خاموش و مخالف با نظام هستند یادشان رفته در 22 بهمن جمعیت عظیمی بیرون می آیند و مرگ بر آمریکا می گویند، آنها برای اینکه فضای انتخابات را سرد کنند هیات های فکری پشت سر رسانه ها و سخنگویان سیاسی می نشینند و مرتباً حرف درست می کنند و تحویل رسانه ها می دهند، یک روز می گویند انتخابات مهندسی شده است، یک روز می گویند انتخابات آزاد نیست، یک روز می گویند انتخابات مشروع نیست و مردم ما را نمی شناسند و آنجایی که می شناسند بی انصافی می کند، در کجای دنیا به نامزدهای گوناگون از چهره های معروف تا گمنام اجازه داده می شود به طور مساوی از رسانه های کشور استفاده کند، در آمریکا و کشورهای سرمایه داری است؟

رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند: در کشورهای سرمایه داری اگر عضو احزاب بودند و پشتیبانی سرمایه دارها و مافیای ثروت و قدرت داشتند که می توانند تبلیغات کنند و هر کسی که انتخابات آمریکا را دنبال کرده باشد این را تصدیق می کند در ایران نامزدهای نمایندگی به طور مساوی و خرج کردن یک ریال می نشینند به طور مساوی با مردم حرف می زنند، کجا چنین چیزی در دنیا وجود دارد.

ایشان با بیان اینکه برای ورود به انتخابات ملاک قانون است و یک عده ای می تواند بیایند و یک عده نمی توانند بیایند افزودند: اینها طبق قانون انجام می شود و صلاحیت ها مشخص است، ملت ایران با حضور و ایستادگی خود که همه اینها به همه این ترفندها پاسخ کوبنده و قاطع می دهد.

ایشان افزودند: یک جمله خطاب به نامزدها عرض می کنم نامزدها زبان به نقد و انتقاد باز می کنند و حق آنها است ولی توجه کنند که انتقاد به معنی عزم و نیت برای پیمودن آینده پرتلاش و افتخار آمیز باید باشد نه سیاه نمای و منفی بافی، من به هیچکس نظر ندارم، از همین ساعت رسانه های بیگانه با غرض ورزی می گویند فلانی نظر به فلانی دارد و خلاف واقع است، من به هیچکسی نظر ندارم.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند:  نصیحت می کنم کاندیداها انتقاد کنند و منصفانه حرف بزنند و سیاه نمایی نباشد کارهای این دولت و دولت های قبلی را انکار نکنند، انتقاد به معنی انکار جهاد مثبت نیست و هیچکسی امروز در کشور ما اگر سر کار بیاید احتیاج ندارد از صفر شروع  کند، هزاران کار برجسته انجام شده است، در دوران های مختلف دولت ها هزاران زیرساخت برای کشور ایجاد شده است. 

ایشان با بیان اینکه نامزدها نباید به سیاه نمایی و بی انصافی در برنامه های تبلیغاتی خود روی بیاورند تاکید کردند: نامزدها نباید وعده های نشدنی بدهند و طوری حرف بزنند که در 14 خرداد سال آینده مردم در مورد آن وعده ها از آنان پرسیدند شرمنده شوند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: نامزدها طوری وعده و قول بدهند که بتوانند آن را اجرایی کنند و اگر نتوانستند آن را اجرایی نکنند نگویند که نگذاشتند و نشد.



تاریخ انتشار : 14 خرداد 1392, 13:06



» اخبار مرتبط:

  • رهبر معظم انقلاب :ویژگی‌های مورد نیاز رییس‌جمهور آینده
  • هر 34 انتخابات آزاد بوده است
  • غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم
  • بعضی ها سعی کردند انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود اما به توفیق الهی ناکام ماندند و راه به جایی نمی برند.
  • همه باید به منتخب مردم کمک کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟