مشروح اخبار


» خواننده خوش صدا و محبوب ایرانی با همسرش / تصاویر



او فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد است..او در ۱۵ سالگی تصمیم به خوانندگی گرفت و زمانی که ۱۶ سال داشت آهنگ من و بابا را اجرا کرد و اولین آلبوم خود را نیز به همین نام منتشر کرد.

احسان خواجه امیری در ۷ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. پدرش ایرج از سر آمدان موسیقی اصیل و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است. احسان از شش سالگی با نوازندگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت. او با اجرای ترانه جان بابا همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد. او در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام من و بابا منتشر کرد.

احسان با اجرای ترانه هر چی آرزوی خوبه (غریبانه) در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام برای اولین بار را که ترانه هر چی آرزوی خوبه یکی از ترانه های آن بود، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد.

او در سال ۱۳۸۶ آلبوم سلام آخر را روانه بازار کرد. به اعتقاد خودش احسان خواجه امیری را باید با این آلبوم شناخت. به گفتهٔ خودش او برای ذره ذرهٔ این آلبوم خرج معنوی کرده است. لازم به ذکر است که آلبوم سلام آخر جزو پرفروش ترین آلبومهای سال قرار گرفته ...
عکس های احسان خواجه امیری و همسرش
احسان خواجه امیری و همسرش


عکس های احسان خواجه امیری و همسرش
احسان خواجه امیری و همسرش


عکس های احسان خواجه امیری و همسرش
احسان خواجه امیری و همسرش

 

 

 نیک صالحی




تاریخ انتشار : 15 خرداد 1392, 01:02



» اخبار مرتبط:

  • الناز شاکردوست در کنار احسان خواجه امیری و سیروان +عکس
  • علیخانی خواننده شد
  • پردرآمدترین خوانندگان پاپ ایرانی
  • عکس: بزرگداشت ایرج با حضور استاد شجریان
  • بهنام صفوی با "سوء‌تفاهم" به شیراز آمد +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟