مشروح اخبار


» حمايت تاجگردون از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی



نماینده مردم گچساران و باشت با صدور بیانیه ای حمايت خود را از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات خبرگان رهبری اعلام و از مردم شریف استان خواست تا ضمن حضور پرشور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ نماینده مردم گچساران و باشت با صدور بیانیه ای حمايت خود را از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات خبرگان رهبری اعلام و از مردم شریف استان خواست تا ضمن حضور پرشور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر، یادگار پیر فرزانه مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی را یاری داده و با رای قاطع، زمینه وحدت ماندگار در استان را فراهم سازند.
در این بیانیه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی غلامرضا تاج گردون آمده است:

 

.بسمه تعالی

مردم شریف و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد

باری دیگر استان عزیزمان، در مسير آزمون سرنوشت ساز انتخابات قرار گرفته و اين بار در سال حماسه سياسي و اقتصادي، سه انتخابات مهم خبرگان رهبری، رياست جمهوري و شوراهای شهر و روستا در پيش روي قرار گرفته است.

همانگونه که مستحضرید، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی از افتخارات ارزشمند استان بوده که در طول سالیان گذشته توانسته اند با افتخار مدارج علمی را در حوزه های علمیه طی نموده و به بالاترین افتخار یعنی نمایندگی ولی فقیه در استان دست پیدا کرده و موجبات عزت بیشتر مردم و بالاخص سادات شریف استان را فراهم سازند.

بدینوسیله با اعلام احترام به همه سلايق و جريان ها، حمايت خود را از ایشان اعلام و وظیفه خود دانسته از عموم مردم شریف استان درخواست نمایم ضمن حضور پرشور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر، فرزند خلف خود و یادگار پیر فرزانه مان مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی را یاری داده و با رای قاطع، زمینه وحدت ماندگار در استان را که جزء شعارهای راهبردی ایشان می باشد فراهم سازند.

امید است در صبحگاه 25 خرداد این نوید اعلام گشته و با رای قاطع به این عزیز، سکان وحدت و همدلی را به ایشان بسپاریم.ان شالله.

فرزند شما

غلام رضا تاج گردون



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1392, 03:15



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت آیت الله حاج سید محمدحسن محقق به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله ملک حسینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام میراحمد تقوی به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسینی
  • زندگینامه: سید شرف‌الدین ملک حسینی
  • جشن‌های عید غدیرخم به نحو شایسته‌ای برگزار شوند
  • سید محمد خاتمی ارتحال آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود